Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Helsingborgare???

• Helsingborgare???

Publicerad av halle på 13 april, 2000 vid 18:10

är det någon som varit ute och surfat på sistone??
    jag är ny i stada. HÖR GÄRNA AV ER.

MVH ANDREAS HALL

Hallå Helsingborgare???

henkesurfer svarade 25 år sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • wisco

Medlem
    14 april, 2000 vid 02:51

annars ligger ju inte jonstorp så långt därifrån, å där är vi ute lite då å då…

• racer

Medlem
    14 april, 2000 vid 15:13

Eftersom inte du (HALLE) har förstått att Martin och jag bor i Halmstad och att det är här du ska segla så känner jag till seglare som håller till vid Fortuna beachpart söder om stada, jag var nere och kollade där, ser rätt ok ut, surfarna håller till vid nån bysha där nere, ha det gytt och kom till Västra och segla!!! ///Thomas Rönz, Halmstad

• pellep

Medlem
    17 april, 2000 vid 10:39

JAg är själv ny i stan och tänker kuska runt lite och leta ställen med vågor. Kolla Petters vindsurfing sida! Hör gärna av dig om du själv har nån info. p_raneskog@hotmail.com

PelleP

• henkesurfer

Medlem
    18 april, 2000 vid 09:44

När det inte är chans för justa vågor så är vi ett stort gäng som håller till på Vikingstrand med en massa aktiviteter, inte bara surfing utan även typ Slynor Red Bull och Vodka, Beach Volley untsoweiter. Kom dit vet jag!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Helsingborgare???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.