Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hemmagjord film

  • hemmagjord film

    Publicerad av nicke-l på 23 juli, 2008 vid 09:00

    jag var på semester med päronen på öland. vi fick ihop lite material så ja har gjort så gott ja kunnat. varsågoda:grin:

    http://youtube.com/watch?v=kjGtp80UpKk

    jag vet att ni inte gillar när man lägger upp på youtube… men de funkar rätt bra om man klickar på “watch in high quality”. tipsa om gärna om andra sidor där man kan lägga upp.

    ha de!

    nicke-l svarade 15 år, 11 månader sedan 13 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • brushanen

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 09:15

    Schysst Nicke! Satte du landningen på Blind Judgen?
    Fortsätt ösa!

  • sourra

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 09:19

    Tyckte inte det var nåt fel med kvalitén. Däremot hade det inte skadat att kitta Alex med ett stativ, det skakar så dant nu.

  • nicke-l

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 09:19

    @Brushanen 484595 wrote:

    Schysst Nicke! Satte du landningen på Blind Judgen?
    Fortsätt ösa!

    självklart! bara att vi fick inte med dem på film som ja satte i slutet. jag ska visa dig nästa gång vi ses:)

  • nicke-l

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 09:20

    @sourra 484597 wrote:

    Tyckte inte det var nåt fel med kvalitén. Däremot hade det inte skadat att kitta Alex med ett stativ, det skakar så dant nu.

    vi hade ett stativ med oss, fast när vi stod ute i vattnet så använde vi inte de

  • gh0st

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 09:32

    Gott med film! mer.

  • wakenils

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 09:33

    alltid kul med film, gött ladd!

  • kvabbso

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 11:13

    ta en sopborste eller nått och gör om till stativ när ni filmar i vatten

  • sourra

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 11:17

    Du är inte så dum du unge herr kvabbso. Det vore ju klockrent att ha som monopod så det inte kommer in salt, vatten och sand i stativet. Det gäller bara att sänka ned en skruv med rätt gänga upptill.

  • snygging

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 11:53

    skitt ja jag är imponerad du har utveklats, måste helt klart börja öva på blind judgen 🙂

  • olandstoken

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 12:14

    vad kallas en blind judge med kiten klockan 12? jag tänkte bara om det finns nåt namn för tricket.. eller om det helt enkelt bara blir ett sunkigt försök på en blind judge om man har kite för högt.

  • stebe

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 12:31

    Gött Nicke! 🙂

  • egget_

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 12:34

    Finns det en lista över alla dessa trick nånstans? Gärna med instruktioner (eller en filmsnutt) om hur man gör också såklart.

  • snygging

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 12:41

    @egget_ 484650 wrote:

    Finns det en lista över alla dessa trick nånstans? Gärna med instruktioner (eller en filmsnutt) om hur man gör också såklart.

    Filmen Kiteboarding professional med aron hadlow e grym, synd bara att hjärnan blir nollad när man kommer ut på vattnet. Aron Hadlow går igenom steg för steg raily to blind som sedan judge blind bygger på osv och back/front mobe etc, ett måste.
    Robsport säljer filmen 🙂

  • nicke-l

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 12:41

    roligt att ni tycker bra om den:) jag ska försöka fånga mer på film och redigera ihop, nu när de går uppför.

  • gadget

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 13:08
    egget_;484650 wrote:
    Finns det en lista över alla dessa trick nånstans? Gärna med instruktioner (eller en filmsnutt) om hur man gör också såklart.

    Finns tricklista med en del filmer på pkra´s hemsida.
    Tror förövrigt inte att det hade bedömts som en Blind Judge utan en airpass…
    Gött med en film med så mycket urkrokat, i like!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hemmagjord film

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.