Senaste nytt Forums Historen om den rosa vindsurfingbrädan?!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2003 vid 20:45

hehe… det är ju den om den rosa pingisbollen… när han blev 89 så fick han äntligen brädan och alla frågade honom varför han ville ha den. Då svarade han: ”jo, jag vill ha den därför….öööhhrrhosst…att…a-t-t”
    … och så dog han frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2003 vid 20:56

Men nu e ju bara grabbskrället 14 bast! Varken han eller hans päron lyssnar på olyckskorpar och siare. De tar en dag i taget. Föräldrarna försöker att tänka positivt och köper i stället en rosa vattenskoter till sin älskade son.
    Åså kommer då äntligen födelsedagen….
    Längden på paketet stämmer i alla fall med en bräda så han sliter upp paketet…………..
    En rosa vattenskoter!
    Han blir så grymt sne så han kastar vattenskoten i väggen!
    Sen går det en tid och Nisse skall fylla…….

• surfskutt

Medlem
    13 november, 2003 vid 21:00

15…han fick inte heller denna gång en vindsurfingbräda utan en rosahandgranat…han lackade o slängde den i väggen o både larviga Nisse o hans korkade föräldrar gick i bitar… snipp snapp snut så va sagan slut!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2003 vid 22:04

OK! Klockan är rätt mycket och jag börjar känna mig lite bombad nu.
    Gnatt!
    Per-Arne

• racso

Medlem
    13 november, 2003 vid 22:09

Skoj tråd annars du!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 november, 2003 vid 08:19

Ont det gjorde när han bet sig i fel banan och……

• jpeter

Medlem
    14 november, 2003 vid 15:44

… och på sextonårsdagen fick han en F2 Sunset -95, och så levde dom lyckliga i alla sina dagar.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA