Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hittade inte min cabrina recon-bom i habo idag

• hittade inte min cabrina recon-bom i habo idag

Publicerad av johane-2 på 10 juni, 2008 vid 19:59

var i habo idag och förla min fina gamla recon-bom från 2004, en gammal klenod och kär gammal vän som har många vattentimmar kvar, jag var först ute med cabrinan men riggade 9:an när det började blåsa lite mer, och när jag kom in så hittade jag inte bommen. Jag hade rullat ihop linorna och lagt den i bomväskan.

Om någon såg till den ikväll, jag åkte strax efter 18, så hoppas jag att den nu är väl omhändertagen i väntan på att få komma hem till mig igen, la säkert ner den i fel kite-bag eller nåt, stressade ut hur snabbt som helst med 9:an.

johan

christian12345 svarade 16 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • skotten

Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:18

its been there since 2004.. wooo I reckon some dog ran off with it…

• dejv-the-drifter

Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:46

drog en snabb koll strax efter vi snackat´s vid bussen men hitta ingen bom som längta efter dig….

David Andersson

• kitemaster

Medlem
    10 juni, 2008 vid 22:19

Tyvärr var den inte kvar när vi drog vid 21.00 Johan. Någon kanske har råkat få med sig den av mistag.
    Däremot hittade jag en svart pump (noname) om någon saknar det. Tar med den imorgon också.

• johane-2

Medlem
    11 juni, 2008 vid 19:47

tackar för spaningen, om någon skulle hitta den slå en pling/messa 0705824754, får väl hålla mig till mina waves tillsvidare
    johan

• christian12345

Medlem
    11 juni, 2008 vid 20:05

Det här hände alltså samma dag som Calle miste sin kamera. Jag tror fan att vi måste börja hålla koll på grejerna ute i Habo… 🙁

• wibban

Medlem
    11 juni, 2008 vid 20:13

@christian12345 474324 wrote:

Det här hände alltså samma dag som Calle miste sin kamera. Jag tror fan att vi måste börja hålla koll på grejerna ute i Habo… 🙁

Kameran var tydligen bara väldigt väl nerpackad i något mystiskt fack :). Läste det i någon annan tråd här iaf. Så det känns inte som att det finns banditer som snor saker snarare tror jag fortfarande att det har ”råkat” följa med någon annan hem. Folk har väl för mycket grejer nu kanske *s*

Hoppas att bommen kommer tillbaka

• christian12345

Medlem
    11 juni, 2008 vid 20:24
    Wibban;474330 wrote:
    Kameran var tydligen bara väldigt väl nerpackad i något mystiskt fack :)[..]

Skönt!

Själv har jag bara blivit av med en naish-sele och en ex-flickvän men ingen av dem i Habo.

• wibban

Medlem
    11 juni, 2008 vid 20:30

@christian12345 474335 wrote:

Skönt!

Själv har jag bara blivit av med en naish-sele och en ex-flickvän men ingen av dem i Habo.

Vad heter din flickvän… ibland hittar jag dem på de mest konstiga ställen och någon kanske är din. Vart vill du jag ska skicka henne isf? 😉
    Och jag lovar det är inte så att jag tar dem de bara ”råkar” följa med hem… så är det när man har för mycket ”prylar” haha

Säljer allt begagnat nu förresten. Satsar på nytt detta året.

• christian12345

Medlem
    11 juni, 2008 vid 21:58

finders keepers 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hittade inte min cabrina recon-bom i habo idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.