Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HITTELÖN! Försvunnen longboard

• HITTELÖN! Försvunnen longboard

Publicerad av surfsmurf på 12 september, 2004 vid 13:05

Tja!

Jag är förtvivlad. Min älskade longboard av märket Kryptonics försvann från en busshålplats på Norrmalmstorg i Stockholm natten mellan fre 10/9 och lör 11/9. Jag glömde klantigt nog kvar den där i ca 20min från omkring 03.40 och när jag kom tbx var den borta.

Brädan är som sagt av märket Kryptonics med en blå rand längst mitten av ovansidan. Truckarna är Invader-dito och på dom sitter vita Kryptonicshjul, 65mm i diam. Brädan har avsmalnad framtipp och en liten kick bak.

Jag älskar verkligen denna bräda, affektionsvärdet är enormt och då den är rätt unik är det inte så enkelt att man bara kan köpa sig en ny likadan. Ser ni en sådan på stan är den alltså sannolikt min.

Skulle verkligen vara tacksam över alla upplysningar som kan leda till ett kärt återseende, så ser ni eller hör något, HÖR AV ER!

//Justyna 0707 28 39 16

surfsmurf svarade 20 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HITTELÖN! Försvunnen longboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.