Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hjälp mig! Vill resa NU!!! (v.6)

• Hjälp mig! Vill resa NU!!! (v.6)

Publicerad av draaaag_eller på 2 februari, 2006 vid 13:33

En lucka i mitt annars ganska speckade vårschema öppnades precis. Jag har inget att göra nästa vecka! Ett perfekt tillfälle att stilla surfabstinensen tänkte jag. Problemet är att hitta ett bra ställe att besöka.

Jag har hittat en ospecad till fuerteventura på måndag (6/2) för 2700. Inte helt fel, men jag skulle gärna ha lite hjälp av er att hitta nåt ännu bättre! Priset är givetvis ett litet hinder så någon 10000-kronors biljett till Perth lär det inte bli tal om för en veckas surf.

Ni kanske också har koll på hur det ser ut att blåsa kommande vecka. Fyll på med tips och erfarenheter, jag vill iväg!

Har också funderat på alperna, men snötillgången verkar sådär och ett fett högtryck har parkerat. En vecka tilll USA (hur mycket snö som helst) vore ju visserligen jävligt nice!

/Jonas

donpedro svarade 19 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hjälp mig! Vill resa NU!!! (v.6)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.