Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp, Venezuela

• Hjälp, Venezuela

Publicerad av georgi på 2 november, 2007 vid 15:15

Jag har problem med att få med mig kite utrustningen till Isla de Margarita.

Först flyger jag till Caracas med Air France och så långt är det inga problem att få med sig sitt sportbagage. Men sedan när jag byter till ett inrikesplan får jag problem. Enligt flygbolagets hemsida, tar dem inte sportbagage.

Är det någon som har nån erfarenhet om hur det funkar?
    (Hela resan från GBG till Isla de Margarita är beställd på samma biljett)

Tack på Förhand

larssa svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • unhooked

Medlem
    2 november, 2007 vid 15:37

@Georgi 426249 wrote:

Jag har problem med att få med mig kite utrustningen till Isla de Margarita.

Först flyger jag till Caracas med Air France och så långt är det inga problem att få med sig sitt sportbagage. Men sedan när jag byter till ett inrikesplan får jag problem. Enligt flygbolagets hemsida, tar dem inte sportbagage.

Är det någon som har nån erfarenhet om hur det funkar?
    (Hela resan från GBG till Isla de Margarita är beställd på samma biljett)

Tack på Förhand

när du kommer till veneuela se till att du ha lite dollares, så kommer det nog ordna sig.

• curry

Medlem
    3 november, 2007 vid 12:58

det är lungt, var det förra året iaf. Ska inte vara några problem att ta med kiteutrusningen. Du får nog betala lite för övervikt.

ta med dig feta cash i dollar och växla med nån hustler, du förlorar sjuuukt mycket på att ta ut i automat.

• hakisch

Medlem
    3 november, 2007 vid 13:48

for det forsta har du inte sportbagage, du har mormors ryamatta och en tavla med dig! tavlan ar 139*40cm, om de fortafarande inte kopplar griniga sa brukar dollar fungera!
    ta med toapapper me…
    go big!

• georgi

Medlem
    3 november, 2007 vid 16:45

Tack för alla goa tipps :laugh:

• unhooked

Medlem
    3 november, 2007 vid 17:00

@curry 426359 wrote:

ta med dig feta cash i dollar och växla med nån hustler, du förlorar sjuuukt mycket på att ta ut i automat.

sjuuukt viktigt!

ha med dollares!! loads of them om du inte vill losa cash på att ta ut pengar i automat!

• larssa

Medlem
    3 november, 2007 vid 17:28

@Unhooked 426379 wrote:

sjuuukt viktigt!

ha med dollares!! loads of them om du inte vill losa cash på att ta ut pengar i automat!

Sant, kolla även runt lite innan du växlar (iaf om du skall växla mycket) kan nämligen variera sjukt mycket beroende på vart/vem man växlar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp, Venezuela

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.