Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Högsta vindsurfinghoppet?

  • andreas-f

    Medlem
    6 december, 2007 vid 08:12

    Hahaha! Första push-forward med raceprylar eller?

  • surfan

    Medlem
    6 december, 2007 vid 17:41
    Andreas F;432753 wrote:
    Hahaha! Första push-forward med raceprylar eller?

    jupp!!!!!!!!!

  • dr-masse

    Medlem
    8 december, 2007 vid 11:51

    ah, jag hittade bilden här på konfen, å där stod det att det var Taboulet (vilket faktiskt förvånade mig lite, när jag såg honom köra i Guincho så tyckte jag inte han hade extrem höjd mot de andra). Yann Sorlut it is then!

    Grymt högt, hursomhaver! Och fin bild!

  • spray

    Medlem
    8 december, 2007 vid 17:11

    Vem är hon Nea? Är hon snygg? Trodde inte det fanns några qvinnliga surfare…

  • Knatte

    Gäst
    8 december, 2007 vid 17:52

    @Spray 433266 wrote:

    Vem är hon Nea? Är hon snygg? Trodde inte det fanns några qvinnliga surfare…

    Skulle tippa på att Nea är “Linnea” alias wind-lover här på steffo 🙂 Sök och se vad du kan hitta i ämnet 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    8 december, 2007 vid 20:03

    @Spray 433266 wrote:

    Vem är hon Nea? Är hon snygg? Trodde inte det fanns några qvinnliga surfare…

    Hmm…snygg?? Nja, i den åldern är dom mer typ…söta;) De e ju inte direkt vanligt me “qvinnliga” surfare, o av dom som finns e ju lång ifrån alla snygga. Men de finns en som håller hög standard, även i jämförelse me icke surfande qvinnor, de e hon i röda Celican!!!

    Men varför ska egentligen vi killar, fick ju inte klassa mej själv som “man” här på konfen, alltid intressera oss för hur qvinnorna ser ut? Kan vi inte bara se dom som …typ ..surfkolegor??;)

    Fan Spray, dina inlägg blir bara bättre o bättre. Om ja skulle få köra en ny “Största tomten” lista skulle du definitivt inte platsa på den längre!

    Du kan ju alltid ta en titt på Neeeaaas surfblogg om du vill veta mer om henne.
    http://www.surfzone.se/index.php?ind=blog&op=home&idu=8604

  • wind-lover

    Medlem
    9 december, 2007 vid 00:00

    @Spray 433266 wrote:

    Vem är hon Nea? Är hon snygg? Trodde inte det fanns några qvinnliga surfare…

    HAHA, den där Nea… Nä, jag trodde inte heller de fanns qvinnliga surfare, men nu vet jag!

    @Knatte 433279 wrote:

    Skulle tippa på att Nea är “Linnea” alias wind-lover här på steffo 🙂 Sök och se vad du kan hitta i ämnet 🙂

    Haha 😉

    @surfslusken 433297 wrote:

    Du kan ju alltid ta en titt på Neeeaaas surfblogg om du vill veta mer om henne.
    http://www.surfzone.se/index.php?ind=blog&op=home&idu=8604

    Vill tilläggas att de finns många historier om den där “Nea”

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2007 vid 03:44

    @wind-lover 433313 wrote:

    HAHA, den där Nea… Nä, jag trodde inte heller de fanns qvinnliga surfare, men nu vet jag!

    Haha 😉

    Vill tilläggas att de finns många historier om den där “Nea”

    Hmmm…Neeeaaa hemma, o dessutom i skick att skriva inlägg kl 01.08 en lördag natt??? Me like!!
    Sant att de finns många historier om den där “Neeeeaaa”, men väldigt få som lämpar sej för konfens kännsliga läsare.;)

  • wind-lover

    Medlem
    9 december, 2007 vid 10:15

    @surfslusken 433315 wrote:

    Hmmm…Neeeaaa hemma, o dessutom i skick att skriva inlägg kl 01.08 en lördag natt??? Me like!!
    Sant att de finns många historier om den där “Neeeeaaa”, men väldigt få som lämpar sej för konfens kännsliga läsare.;)

    Vad jag vet skulle Neaaaaaaaa aldrig vara ute en lördagkväll 😉

    Kanske bäst att inte berätta för mycket om vad Neaaaaa gjort ändå. Man vet ju aldrig vad läsarna skulle tro då egentligen, om den där Neaaaaa… usch ja

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2007 vid 10:28

    @wind-lover 433325 wrote:

    Vad jag vet skulle Neaaaaaaaa aldrig vara ute en lördagkväll 😉

    Kanske bäst att inte berätta för mycket om vad Neaaaaa gjort ändå. Man vet ju aldrig vad läsarna skulle tro då egentligen, om den där Neaaaaa… usch ja

    Näe, här pratar vi bara om den där surfande Neeeaaa. Som föresten alltid brukar sitta hemma o spela alfapet me mamma o pappa på lördags kvällarna, så vitt ja vet iaf.;)

  • wind-lover

    Medlem
    9 december, 2007 vid 10:35

    @surfslusken 433327 wrote:

    Näe, här pratar vi bara om den där surfande Neeeaaa. Som föresten alltid brukar sitta hemma o spela alfapet me mamma o pappa på lördags kvällarna, så vitt ja vet iaf.;)

    Precis! En sån duktig flicka, mamma o pappas lilla lydiga ängel. 😉

  • jonteasu

    Medlem
    9 december, 2007 vid 23:11

    Blev det inte läskigt många blinkade smileys nu?
    Lite för vänskapligt för min del.

  • surfslusken

    Medlem
    9 december, 2007 vid 23:17

    @jonteasu 433438 wrote:

    Blev det inte läskigt många blinkade smileys nu?
    Lite för vänskapligt för min del.

    Jo, du har väl rätt där. Vart lite väl sötsliskigt:( Nästan utvisning på den för min del, måste hålla min sviniga image uppe. Ska skärpa mej den här veckan o grisa till mej igen!

  • wind-lover

    Medlem
    10 december, 2007 vid 15:06

    @surfslusken 433439 wrote:

    Jo, du har väl rätt där. Vart lite väl sötsliskigt:( Nästan utvisning på den för min del, måste hålla min sviniga image uppe. Ska skärpa mej den här veckan o grisa till mej igen!

    HAHA, surfslusken… vad är skillnaden mellan slusk o slisk?

  • surfslusken

    Medlem
    10 december, 2007 vid 15:11

    @wind-lover 433514 wrote:

    HAHA, surfslusken… vad är skillnaden mellan slusk o slisk?

    Slusk=Nåt man är.
    Sliska=Nåt man gör.

    Nu har Neeeaaa lärt sej nåt nytt ida me!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Högsta vindsurfinghoppet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.