Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hohoho Snart kommer kickelina tillbaks!!!!

• hohoho Snart kommer kickelina tillbaks!!!!

Publicerad av kicki på 1 juli, 2004 vid 14:09

Hallå mina små fisar. Jag vill bara göra er uppmärksamma över att jag kommer till Lund snart så jag förväntar mig en välkomst kommitée… av både kända och okända…
    eller rättare sagt en bra ursäkt för fest.
    Jag tänkte också ha kurser så om någon skulle vilja lära sig så säg till… hör av er om ni har för många elever. Jag har dock inga våtdräkter eller selar (bara en extra)… ja nu förväntar jag mig att hela helvetet bryter lös för mitt inlägg!!! Är det inte för att jag ber om jobb i denna lilla tråd eller för att jag skriver något som är mer eller mindre kiterelaterat så är det för att jag använder kanske fel typskrift.
    I löv juu enyvej!
    Ses efter den 10e juli.
    Puss,
    Kicki

annas svarade 20 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mackan

Medlem
    1 juli, 2004 vid 20:15

duuuu!!! e du kvar i cabarete??? skulle va jevla nice om du kunde importera några av de HP-leashar med QR som Peter (Stiewie) kör med, tror han har gjort dem själv. Ta med 3-4 stycken till mig om det finns möjlighet. Gött om dem inte kostar mer än en $30 styck eller nått. Tänkte köpa av honom när jag va där men glömde bort…

P&K
    Mackan

• annas

Medlem
    2 juli, 2004 vid 17:33

kicki!! Ska du till tyskland??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hohoho Snart kommer kickelina tillbaks!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.