Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Holland ESM 9/9-17/9

• getwet

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 19:49

Och nu vill jag bara påminna om att den 9/9 är en alldeles speciell dag……

• jester

Medlem
    6 september, 2006 vid 10:24

Hejs!

Roade mig med att lägga upp rankingen inför ESM som börjar nu på lördag. Svenskarna i fet text.

• swe-496

Medlem
    6 september, 2006 vid 11:29

Ja du Jester… Får bara upp två blanka sidor i Adobe…..

• jester

Medlem
    6 september, 2006 vid 12:54

Märkligt… Har testat på ett par datorer här, och jag vet att Lasse B sett filen. Högerklicka o ladda ner filen, kanske? Någon annan som har problem?

* sätt in ett bra skämt om bilmotorer här *

• Knatte

Gäst
    6 september, 2006 vid 15:30
    Jester wrote:
    Märkligt… Har testat på ett par datorer här, och jag vet att Lasse B sett filen. Högerklicka o ladda ner filen, kanske? Någon annan som har problem?

* sätt in ett bra skämt om bilmotorer här *
    Funkade fint hos mig. men så är man ju en hacker också 😀

• swe223

Medlem
    6 september, 2006 vid 15:36
    SWE 496 wrote:
    Ja du Jester… Får bara upp två blanka sidor i Adobe…..
    Funkar bra för mej Matte. Har du testat att flytta tegelstenen från ENTER knappen? 🙂
    Bra speed du hade igår!
    //Nicke
  • jester

Medlem
    6 september, 2006 vid 15:55

Vi får se till att spärra av ett område så vi alla får plats på campingen…

Jag o Daniel lär dyka upp runt 15-16 snåret på fredagen, btw

• imported_macts

Medlem
    6 september, 2006 vid 16:01
    Jester wrote:

yeah, en Schweden-camp! Jag tar med en svensk flagga! Jag, GetWet och Johan G lär dyka upp under fre e.m också. Avfärd från Kungliga Hufvudstaden cisrcus vid kl 19.00 imorgon

• jester

Medlem
    6 september, 2006 vid 16:09

Jag o Daniel kommer oxå ha med oss lite blågult. Vi lämnar Sveriges vackraste stad kl 19:30 imorgon. (kommer dock sova skönt i en säng på Kiel-båten, och vakna upp utvilade med mer än hälften av sträckan avverkad…)

Kör försiktigt!!!

• getwet

Medlem
    6 september, 2006 vid 16:45
    Jester wrote:
    Jag o Daniel kommer oxå ha med oss lite blågult. Vi lämnar Sveriges vackraste stad kl 19:30 imorgon. (kommer dock sova skönt i en säng på Kiel-båten, och vakna upp utvilade med mer än hälften av sträckan avverkad…)

Kör försiktigt!!!

VA…….Ska ni också åka från Stockholm?

• swe-496

Medlem
    6 september, 2006 vid 17:14

Kör skiten ur Liftwaffekillarna… De kan ju bygga inte motorer som tål att varvas lite;)
    Kör även skiten ur de flygande holländarna…..eller gräsrökarna om man så vill;)

• pugge

Medlem
    6 september, 2006 vid 17:26
    Jester wrote:

Passar ju utmärkt med lite väckning när Robban och jag anländer tidigt lördag morgon! Se till att avgränsa en plats åt oss också.

• jester

Medlem
    6 september, 2006 vid 17:38

Det fixar vi, Pugge! Hörde att du o Robban skulle mysa tillsammans i ett litet tält. Nästan så man blir lite avis… 😉

• pugge

Medlem
    6 september, 2006 vid 18:30

@Jester]Det fixar vi, Pugge! Hörde att du o Robban skulle mysa tillsammans i ett litet tält. Nästan så man blir lite avis… )[/QUOTE wrote:

Japp! Ett fyrpers-tält, så det finns plats för två till:wink: Risken är väl att jag får fälla i bilen och slagga där för värre person att snarka än Robban det finns nog inte!
    Taket höll på att lyfta när vi var i Holland förra gången:mad2:, så väskan full med öronproppar är ett måste!

• jester

Medlem
    6 september, 2006 vid 19:06

Hoho… Jag får knappt plats i ett tremanna tält

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA