Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hoppa högt?

• challq

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 11:46

Hehe, jaa, den är inte dålig alltså..
    Är det någon som har info om ungefär hur högt det hoppet är?
    10 m? 🙂

• doc

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 12:09

@challq 493997 wrote:

Hehe, jaa, den är inte dålig alltså..
    Är det någon som har info om ungefär hur högt det hoppet är?
    10 m? 🙂

Tja, om man förutsätter att masten på den andra killens segel är ca 4 meter och att han fortfarande är på väg uppåt i denna framegrab där han har rumpan på minst 16 meters höjd så kan du ju själv räkna ut resten.

• challq

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 12:30
    Doc;494006 wrote:
    Tja, om man förutsätter att masten på den andra killens segel är ca 4 meter och att han fortfarande är på väg uppåt i denna framegrab där han har rumpan på minst 16 meters höjd så kan du ju själv räkna ut resten.

Fan, det är en bit upp ändå. :smirk:

• dr-masse

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 12:49

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=60582

Det är ju dessutom filmat lite snett uppifrån… minst 16 meter, således… av en 14-åring…

• doc

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 12:58

Betyder det att jag borde hoppa 40m?

• blackadder

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 14:16

Det är sjukt högt alltså. Jag önskar jag kunde hoppa hälften så högt med kiten. Å då e jag trettiotvå år.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA