Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hopplöst läge

• Hopplöst läge

Publicerad av anonym-anvandare på 12 juli, 2000 vid 12:05

Vill inte ha råd, bara beklaga mig…över att jag sitter i en liten håla på ostkusten, grejjorna ligger i Halmstad, det skall bli vind i morgon och hon som kallar sig min flickvän inte har nån som helst förståelse för att jag vill åka över och rippa. Nej istället skall vi vara här och hälsa på hennes föräldrar i en hel vecka. Och jag kan inte ta hennes bil och åka över och surfa. Fan ta’na. Är inte min semester mer dyrbar än så?? Dags att ta kontrollen över sitt eget liv!!!

racer svarade 24 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 juli, 2000 vid 15:12

Svenska män har blivit mesiga kärringar och det tog nästan exakt 200 år att fixa till det och värre lär det bli.
    Men varför va som alla andra?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juli, 2000 vid 15:44

Skaffa en egen bil, det går inte att surfa och försöka snylta på någon
    annans bil!!! låna föräldrarnas bil och anslut hos flickvän när det slutar
    blåsa om ett par dagar.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juli, 2000 vid 09:32

Hörru ryck upp dig!
    Använd fantasin, kulingen kommer ju på ostkusten nu, det är bara att leta reda på närmaste test-,uthyrnings-center eller affär och fixa ihop allt du behöver.

Best winds!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juli, 2000 vid 10:56

Jag har en idé! Varför tar du inte och säljer alla dina surfprylar och köper sådana där träskor, du vet tofflor, för pengarna?
    Det ska ju inte ens vara någon diskussion. Man ska ju inte fråga om man får åka och rippa. Man säger bara till att man åker för att vara schysst.
    Om din flickvän verkligen älskar dig låter hon dig åka utan diskussion.
    En av mina polare surfade på förmiddagen när han skulle gifta sig klockan 15. Den blivande bruden tyckte att det var lugnt. Det är så det ska fungera!

• racer

Medlem
    14 juli, 2000 vid 18:57

Då kan jag ju bara tala om att Torsdag den 13:e, alltså dan efter du skrev ditt inlägg så var det grymt, fin 5.0 segling i Ringenäs och vågorna var väl upp mot 3m, gytt som fan. Hehehe, Halmstad när sommaren är som bäst. Till och med HP var och intervjuade Matti och Staine.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hopplöst läge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.