Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hört på stranden

  • imported_macts

    Medlem
    15 augusti, 2006 vid 14:43

    …hmmmm intressant…eller är han möjligtvis caddy åt Surfan eller nån annan Fanatic-nisse?

  • Knatte

    Gäst
    15 augusti, 2006 vid 14:48

    Kanske Bjärklings nya Fanatic 111 som han donar med ??:grin:

  • rabbit

    Medlem
    15 augusti, 2006 vid 15:00

    hehe… goa gubbar.

  • getwet

    Medlem
    15 augusti, 2006 vid 20:15

    Han kan få bära mina Fanatic grejer på Strand Horst:wink:

    Annars kan man väl hoppas på att mannen äntligen hittat hem…….

  • jester

    Medlem
    15 augusti, 2006 vid 20:24
    getwet wrote:
    Han kan få bära mina Fanatic grejer på Strand Horst:wink:

    Bara du betalar *minst* lika mycket som Lasse gjorde… 😀

  • jester

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 10:43

    Senaste från stranden…

    Om man åker 8 mil för att surfa lite, är det då inte bättre att ta med sig segel? Räcker ju inte med att bara ha brädan med sig, även om ett riktigt proffs monterat fotstropparna… 😉

    På bilden syns en Lasse som desperat försöker få tag på ett segel att låna… 😀

  • Knatte

    Gäst
    16 augusti, 2006 vid 14:15
    Jester wrote:
    Senaste från stranden…

    Om man åker 8 mil för att surfa lite, är det då inte bättre att ta med sig segel? Räcker ju inte med att bara ha brädan med sig, även om ett riktigt proffs monterat fotstropparna… 😉

    På bilden syns en Lasse som desperat försöker få tag på ett segel att låna… 😀

    Jo, man tycker ju att Lasse, som har varit med i så många år, borde veta att ett segel behövs också :tongue: 😀

  • lbj

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 15:12

    Passa er för mannen på stranden med kamera. Nästa film kanske blir riktigt elak!!

  • hammer

    Medlem
    17 augusti, 2006 vid 12:11

    Tjena Lasse! Om jag kör snabbare med min kinetic 287 -93 än vad du gör med din nya falcon skall vi byta då? (Du får ha segel om du vill)

  • tobhed

    Medlem
    17 augusti, 2006 vid 13:13
    hammer wrote:
    (Du får ha segel om du vill)

    Klockren kommentar…

  • lbj

    Medlem
    19 augusti, 2006 vid 19:59
    hammer wrote:
    Tjena Lasse! Om jag kör snabbare med min kinetic 287 -93 än vad du gör med din nya falcon skall vi byta då? (Du får ha segel om du vill)
    Vill du ha en dialog i ämnet så visa vem du är. Du verkar ju inte ha varken segel, GPS eller något namn
  • surfan

    Medlem
    19 augusti, 2006 vid 21:06

    Vill du ha en dialog i ämnet så visa vem du är. Du verkar ju inte ha varken segel, GPS eller något namn

    på dom bara heja lasse

  • hammer

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 07:07

    Ursäkta att jag inte presenterar mig! Det är klart att du inte kan känna igen mig eftersom det oftast är ryggtavlan du ser när vi är ute och speedar i hemmaspoten Lapposand. Har ingen egen gps men fick låna din och gjorde hela 17 knop i knapp planing. (Jag har faktiskt segel vilket gör det lättare att komma upp i planing….) //Mattias

  • surfan

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 19:33

    den andra filmen när jester riggar var himla kul

  • jester

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 18:15

    … at om man slår masten i sten innan riggning, så går masten sönder. Nästan lika svårt att surfa utan mast som om man har glömt sitt segel…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hört på stranden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.