Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg :-)
-
Hösten närmar sig, och jag vill åka iväg :-)
Publicerad av honk på 22 augusti, 2005 vid 17:20Hur ser det ut i höst, är det många som skall åka iväg över vintern? Själv så går jag och funderar över ifall jag skall säga upp mig från jobbet och sticka någon gång i oktober och vara borta på obestämd tid. Efter att jag följt med jobbet från gbg till sthlm så har det inte blivit så mycket surf och nu känner jag att abstinensen börjar svämma över.
Vore kul om man kunde stråla samman några stycken och åka till samma ställe (till att börja med ivf).
Henke, stoffe, peps, hans, johan, mm skall ni någonstans över vintern?
backe svarade 19 år, 5 månader sedan 15 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
…varför inte börja med att värma upp dina stelfrusna surf-leder med en helg på Tjurudden?
det lär bli ett gäng där kommande helg…
…men ha inte mobilen i bakfickan då
-
Svar till:
ser ut o va ganska mycket sten faktiskt.
[/ QUOTE ]
nej det e det inte, lite dålig bild som e tagen från ett flygplan…förra året var vi över 20 kites på en och samma gång och det var plats på plattvattnet åt alla…
-
Du ska inte åka någonstans! Du ska vara hemma och jobba som vi andra, du ska inte tro att du kan göra vad som helst bara för att du säger upp dig bara så där. Vi ska vara enade och göra samma saker allihop. Ska jag jobba så ska tammefan du jobba oxå, nån rättvisa får det ju vara :arg
Du kan få jobbet som förste blöjbytare på linnegatan om du vill, gratis käk och fritt surfande på nätet (om det blir någon tid över)
-
Klart man ska dra iväg på en liten tur till vintern… Har precis bokat en liten trevlig rutt.
-
Vi är ett gôtt gäng från götet som tänkte dra en sista-minuten resa till Rågelund nån gång nu i höst. Kanske inte stannar hela hösten men säkert 4 timmar. Hör av dig om du kommer tbax!
Hä Hä Hä
-
känns so mdet blir EH land igen dock, alltid lilka trevligt med Cuba Libre o ny grillad Tuna…
-
jag ska till brighton på måndag stannar tills december. vet att det är mycket surf där får se om det passar för kiten. är det någon som har varit där? eller ni kanske väljer lite varmare ställen?
-
Svar till:
känns so mdet blir EH land igen dock, alltid lilka trevligt med Cuba Libre o ny grillad Tuna…
[/ QUOTE ]
Jasså, hardangervidda med varm oboy ur termos då?
Å till dig Honk ordinerar jag lite västkust med höststormar.
nic
-
Svar till:
Klart man ska dra iväg på en liten tur till vintern… Har precis bokat en liten trevlig rutt.
[/ QUOTE ]
Var om man får fråga? -
Tack Nic, synd att jag inte är på västkusten bara
Walle: Det gjorde inget att jag surfade med mobilen i bakfickan, den nya var ju mycket bättre
Logga in för att svara.