Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hövik -stenungsund

  • Hövik -stenungsund

    Publicerad av daniceder på 12 september, 2006 vid 18:50

    så har man varit ute å snurrat å letat efter höviks stranden å inte hittat nått. Vi fick bara vägbeskrivningar som inte ledde nånstans… lr så fattar vi bara inte :cool2: men men, nån som har koll var det ligger exakt å hur man kommer dit???? :confused2:

    superman svarade 17 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 20 Svar
  • 20 Svar
  • fesen

    Medlem
    12 september, 2006 vid 23:38
  • lina

    Medlem
    13 september, 2006 vid 06:19

    haha känns som att det blir lite byigt där va?
    tacka vet jag skåne

  • fesen

    Medlem
    13 september, 2006 vid 09:21

    Har aldrig kör där….så jag har inte en aning. Men låter inte otroligt.

    Anledningen till att jag vet vart det ligger är att jag kommer ifrån Tjörn…

    Nån dag kanske jag testar å kitea där 🙂

  • daniceder

    Medlem
    13 september, 2006 vid 14:49

    :laugh: tänkte lite fel där… men menade tjörn 😛 åkte ju över bron iaf 🙂 så helt fel ute var vi ju inte 🙂

  • daniceder

    Medlem
    13 september, 2006 vid 14:52

    å tack robban för beskrivningen 🙂 tyckte vi va där ute å snurra men fatta inte riktigt vad det e tänkt att man ska rigga kiten å allt… såg ut som privat område vid slutet av vägen…. men men 🙂 verkar ju va lite enklare ställen att åka på nedanför göteborg, se om man ger sig på att hitta det stället på tjörn nån annan gång 🙂

  • fesen

    Medlem
    13 september, 2006 vid 14:53

    Nej då va ni på rätt väg 🙂

  • metallifredd

    Medlem
    13 september, 2006 vid 17:35
    daniceder wrote:
    å tack robban för beskrivningen 🙂 tyckte vi va där ute å snurra men fatta inte riktigt vad det e tänkt att man ska rigga kiten å allt… såg ut som privat område vid slutet av vägen…. men men 🙂 verkar ju va lite enklare ställen att åka på nedanför göteborg, se om man ger sig på att hitta det stället på tjörn nån annan gång 🙂

    ni vet la va man säger om vad tjörns bög-klubb heter? Tjörn runt!
    H Ä H Ä HÄ.

  • mozzy

    Medlem
    13 september, 2006 vid 17:54
    metallifredd wrote:
    daniceder wrote:
    å tack robban för beskrivningen 🙂 tyckte vi va där ute å snurra men fatta inte riktigt vad det e tänkt att man ska rigga kiten å allt… såg ut som privat område vid slutet av vägen…. men men 🙂 verkar ju va lite enklare ställen att åka på nedanför göteborg, se om man ger sig på att hitta det stället på tjörn nån annan gång 🙂

    ni vet la va man säger om vad tjörns bög-klubb heter? Tjörn runt!
    H Ä H Ä HÄ.

    Metallifred é tebax…
    Startade inte du din vattenlekskarriär så….. hehe

  • metallifredd

    Medlem
    13 september, 2006 vid 18:02
    Mozzy wrote:
    metallifredd wrote:
    daniceder wrote:
    å tack robban för beskrivningen 🙂 tyckte vi va där ute å snurra men fatta inte riktigt vad det e tänkt att man ska rigga kiten å allt… såg ut som privat område vid slutet av vägen…. men men 🙂 verkar ju va lite enklare ställen att åka på nedanför göteborg, se om man ger sig på att hitta det stället på tjörn nån annan gång 🙂

    ni vet la va man säger om vad tjörns bög-klubb heter? Tjörn runt!
    H Ä H Ä HÄ.

    Metallifred é tebax…
    Startade inte du din vattenlekskarriär så….. hehe

    mozzy min man, det var inte igår!
    hoppas allt e som det ska. du, det var ett par år sen som ni stoltserade med era avklippta wakeboardbindningar och en lagad naish tt vid kitebech-varekilsnäs. jävlar vilken skillnad det var på den tiden. ni körde väl fett med eran mosquito pro Ks om jag inte minns fel. kommer alltid minnas min mosquito med glädje. kanske borde köra foil igen? ELLER INTE. Synd bara att man bara blir sämre å sämre för varje säsong som går.

  • metallifredd

    Medlem
    13 september, 2006 vid 18:03
    metallifredd wrote:
    Mozzy wrote:
    metallifredd wrote:
    daniceder wrote:
    å tack robban för beskrivningen 🙂 tyckte vi va där ute å snurra men fatta inte riktigt vad det e tänkt att man ska rigga kiten å allt… såg ut som privat område vid slutet av vägen…. men men 🙂 verkar ju va lite enklare ställen att åka på nedanför göteborg, se om man ger sig på att hitta det stället på tjörn nån annan gång 🙂

    ni vet la va man säger om vad tjörns bög-klubb heter? Tjörn runt!
    H Ä H Ä HÄ.

    Metallifred é tebax…
    Startade inte du din vattenlekskarriär så….. hehe

    mozzy min man, det var inte igår!
    hoppas allt e som det ska. du, det var ett par år sen som ni stoltserade med era avklippta wakeboardbindningar och en lagad naish tt vid kitebech-varekilsnäs. jävlar vilken skillnad det var på den tiden. ni körde väl fett med eran mosquito pro Ks om jag inte minns fel. kommer alltid minnas min mosquito med glädje. kanske borde köra foil igen? ELLER INTE. Synd bara att man bara blir sämre å sämre för varje säsong som går.

    Om 199 inlägg så skall jag aldrig mer skriva på steffo och byta avatar till Iron Maiden. Da number of da beast.

  • mozzy

    Medlem
    14 september, 2006 vid 11:49

    Ja du…. Mosquiton var en härlighet på sin tid… Whitewater talade bra om den iaf…
    Den finns kvar, dock ligger den där den ska…. -På hyllan!
    Nu é de SLE som gäller vettô!
    Har inte sett till dig på länge… Har du återgått till dina gammla spots? -Tjörn/Orust med Mårten?
    Har inte sett han på länge heller…

  • tille

    Medlem
    14 september, 2006 vid 12:10

    Noen som har tips til spots mellom Uddevalla og Halmstad på Øst/Sør-Øst? Vi kjører nedover i morgen tidlig og tenkte få med oss et stopp på veien….

  • metallifredd

    Medlem
    14 september, 2006 vid 17:57
    Mozzy wrote:
    Ja du…. Mosquiton var en härlighet på sin tid… Whitewater talade bra om den iaf…
    Den finns kvar, dock ligger den där den ska…. -På hyllan!
    Nu é de SLE som gäller vettô!
    Har inte sett till dig på länge… Har du återgått till dina gammla spots? -Tjörn/Orust med Mårten?
    Har inte sett han på länge heller…

    njae inte mkt orustkite heller. en del varberg annars allmänt dåligt över sommarn.
    hoppas på blåsig höst nu.

  • mozzy

    Medlem
    17 september, 2006 vid 18:22

    Ja vem gör inte det….Vi får stråla samman nån gång…. -Så skall du få testa nått som överträffar Mosquiton!
    Bor kvar i Gbg?
    Varberg/Råggan nån gång i vecken eller till helgen vid vind???

  • superman

    Medlem
    17 september, 2006 vid 19:22
    metallifredd wrote:
    daniceder wrote:
    å tack robban för beskrivningen 🙂 tyckte vi va där ute å snurra men fatta inte riktigt vad det e tänkt att man ska rigga kiten å allt… såg ut som privat område vid slutet av vägen…. men men 🙂 verkar ju va lite enklare ställen att åka på nedanför göteborg, se om man ger sig på att hitta det stället på tjörn nån annan gång 🙂

    ni vet la va man säger om vad tjörns bög-klubb heter? Tjörn runt!
    H Ä H Ä HÄ.

    Nej nej, “Tjörn i röva” heter den nog?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hövik -stenungsund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.