• Publicerad av zoolander på 11 mars, 2004 vid 13:38

tja. forst dan i hua hin, har dock ej kiteat..

har blaser, pung anser jag.. kanns det som men folk har anda uppe 16. och det ar sjukt jamn vind..

har finns nog lite jellyfish sa maste kope en rashgard och ett par brallor..

priser.. airrush lift 15 930 dollars.. helt ok.. typ lab ratbradorna va nog annu billigare om man jamfor sa med schwedan!

imorrn bitti blir da premier.. woooowwow!

kisses n hugs..
    ps. har e RIKTIGT mycket old men with young chix

larssa svarade 21 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lafleur

Medlem
    11 mars, 2004 vid 13:44

Skönt med jämn vind! cool.gif

Rapportera mera!

Tack på förhand!

• casper

Medlem
    11 mars, 2004 vid 16:01

Coolt, hur länge blir du där.
    Sticker dit i början av April.
    Var där i julas och såg inga gamla gubbs with young chix 🙂

Patric

• zoolander

Medlem
    12 mars, 2004 vid 12:27

har e tusentals gubbs with young chix.. urrrrk..

idag blev det premiaren! kul som fan men klarade bara kora i 20 mins perioder..
    korde med 14,2 globerider fran 03 och en brunotti 125a wood.. och MM dark rider med brostplatta.. sen hade jag en svincool beckham troja och ett par brallor.. for har e ju ett gang maneter! typ en meter i diameter.. ajajaja..
    for ovrigt sa drunknade nastan en israelkiteare idag.. ingen korde ut och hamtade honom nar han tappade kiten..

igar baste det 14knp jamn vind.. det va ungefar lika mycket idag.. somliga korde med 16, jag med 14 och andra med 10..
    jag rekomenderar verkligen hua hin som kitestalle.. kansek inte lika bra att festa har som pa andra stallen i thailand..

puss

• larssa

Medlem
    12 mars, 2004 vid 14:57

Jag var i Hua Hin 92 och då var det ju inte direkt känt för kitesurfing. Fanns inte mycket att göra eller se där då, men en sak kan jag rekommendera och det är att ta en tuk tuk till apberget.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.