Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hummerfiskepremiär och massa vind på västkusten!

• Hummerfiskepremiär och massa vind på västkusten!

Publicerad av s på 27 september, 2004 vid 10:31

Som vanligt blåser det ordentligt på väst då det är premiär för hummerfisket! 15-20m/s! Hahaha!!! Den dagen är lika vindsäker som juldagen och midsommardagen! Och det bästa är att chefen är ute och (försöker) fiska hummer. Så nu åker jag till Apelviken! laugh.gif

/Staffan

lars_k svarade 20 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lars_k

Medlem
    27 september, 2004 vid 10:40

haha. Ännu en episk 4.0-dag i apel. Here we go! =)

• endy

Medlem
    27 september, 2004 vid 10:45

Du menar att det är bättre i apel än Dogge på W?
    Jag måste säga att jag tycker seglingen i Varberg inte imponerar föga på mig, men men….är ni nöjda så wink.gif

• lars_k

Medlem
    27 september, 2004 vid 10:58

DET har jag inte sagt. Doggans bajsvatten kan man lita på vid W.
    Apel får duga, hinner inte till Hstd idag. ”Har faktiskt ett jobb att sköta” tongue.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hummerfiskepremiär och massa vind på västkusten!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.