Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur gör jag om jag inte har en com port på min dator??

• Hur gör jag om jag inte har en com port på min dator??

Publicerad av olandersson på 17 juni, 2007 vid 10:27

Glad i hågen skulle jag installera min GPS på min laptop, då jag till min fasa upptäckte att det inte fanns någon comport.

Vad gör jag nu??

kan ju inte vara den enda som har en bärbar dator.

Det finns en port men det är oxå en hona, kan det kanske finnas nån adapter att köpa.

Tacksam för svar inom snar faramtid.

Henke

alexxx svarade 17 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jps

Medlem
    17 juni, 2007 vid 10:38

Det finns adaptrar som ansluts till usb tex denna http://www.jula.se/butik/default.asp?pf_id=SE-924237

Använd Googlesökning på Steffo (usb port) så hittar du mer info.

Snabbt nog? 😉

• olandersson

Medlem
    17 juni, 2007 vid 10:40

vilken service alltså.

man tackar så mycket för den snabba hjälpen.

Sitter snart i bilen på väg till jula.

tack tack

• forfun

Medlem
    17 juni, 2007 vid 17:59

Om du vill ha lite tips angående inställningar av din GPS, rensning av ”spikar” samt uppladdning av resultat till GPS-Speedsurfing.com (när du fått igång förbindelsen till din dator) så kan du ta en titt i Speedmanualen http://hem.bredband.net/speedmanualen

Det finns även en ”nålad” tråd under ”Forum” / ”Slalom/Speed” där du kan hitta tips från landets speedare…

Bappel

• alexxx

Medlem
    18 juni, 2007 vid 17:11

Efter femton timmar å tre olika adaptrar så fick jag det äntligen att fungera! Lycka till!
    Adaptern som funka köptes hos Kjell å co.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur gör jag om jag inte har en com port på min dator??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.