Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur gör man när man lager en blära. inte LE.
-
Hur gör man när man lager en blära. inte LE.
Publicerad av skejtar_henke på 20 december, 2003 vid 23:53Har en som läcker lite luft. Nån klok som gjort det innan?
Är det lätt eller?Henke H
anonym-anvandare svarade 21 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Ja har man bara lagningspryttlar e det lätt som en plätt. Bara att hala ut bläran, leta rätt på hålet, (jag använder gamla cykelpunka tricket, doppa i baljan å se om det bubblar). Sen filar man litta och sätter en lapp. Jag fick fina självhäftande rutor till men det borde ju funka med nåt annat typ vanlig jevla cykellagning eller nåt. Säkert nån här som provat runt lite?
Mycket nöje! -
Svar till:
Har en som läcker lite luft. Nån klok som gjort det innan?
[/ QUOTE ]
Har du inga lagningslappar så går det med bladder-duk. Jag har om du behöver… har lite vuklim om det skulle krisa också.
-
Svar till:
Svar till:
Har en som läcker lite luft. Nån klok som gjort det innan?
[/ QUOTE ]
Har du inga lagningslappar så går det med bladder-duk. Jag har om du behöver… har lite vuklim om det skulle krisa också.
[/ QUOTE ]
Prova med Liqvisole(tror jag att det stavas)det funkar mycket bra.Har testat mängder med olika solitioner(tillomed RX-lim)problemet är att det flesta knorrar ihop lagningslappen till ett litet ”russin”.Passa dig så att du inte limmar ihop bladern av misstag(hoppas att du fattar vad jag menar)
Peter
Logga in för att svara.