Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur ? leva billigt på Cabarete *DELETED*
-
Hur ? leva billigt på Cabarete *DELETED*
Publicerad av Kjellorix på 2 april, 2005 vid 07:44Raderat för jag vill avregistrera mej här.
anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Det är ingen som kollar var du ska bo när du reser in iaf.. om man sen får ”luffa” omkring vet jag inte. Det kan ju hända att du blir upplockad av polisen om du sover ute och då vill dom säkert ha en massa pesos som alla andra här. Det känns oxo ganska befolkat längs kusten här så det kanske blir svårt att hitta något öde ställe.
Det går bra att plocka ut pesos på sitt visa kort och det finns vanliga internetcafe.
Som jag har förstått det så är det vanligare att folk blir rånade på sydkusten och särskillt kring santo domingo. Men det hände nog en del här i cabarete för de flesta hotel har egna vakter.
Kolla på http://www.windsofcabarete.com så är där lite info under local. Köp annars en lonely planet eller liknande så hittar du nog svar på det mesta du vill veta där.
-
augusti ar bra, men september till december ar ju inge hojdare i cabarete. ak ill brasilien istallet isafall. sova ute kanns som en riktigt dalig ide aven om cabarete ar ratt lugnt.
-
sakerligen men det ar alltsa riktigt dalig vind och mycket regn.
Logga in för att svara.