Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

  • tont

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:16

    ELLER HUR!? Satt i detta ögonblick och kände en sorts tomhet över min okunskap inom detta ädla material. Känns som jag klivit ut ur en livslång dimma, som om ovetandets tunga last äntligen lyfts från mina axlar. Jag gnuggar mig yrvaket i ögonen, kliver ur mörkret och in i denne mans ljus av kunskap. Kan inget annat säga än tack du mystiske främling, du har förändrat mitt liv.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:18

    Svar till:


    Dagens kluring är huruvida du föddes IQ-befriad, din mamma tappade dig ett okänt antal gånger på huvudet när du var barn eller ifall du sniffat för mycket gelcoat kombinerat med gödsel och diesel från ert maskinstall för att uppnå din nuvarande, förbannat måttligt imponerade, intelligens.

    [/ QUOTE ]

    tönt…ja smirk.gif

  • clemens

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:20

    nää men så sa inte jonaish, då är det inte så.
    Ifrågasätt inte jonaishs brädlagarkunskap, han har varit med i gemet länge

  • jonaish

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:27

    jo det glömde jag fan…

    tack att du sa det surfslusken…
    jag använde Gelcoat Filler som en fin skönhets sak för att jag hade redan använt polyester och glasfiberväv

    Gelcoat filler använder man som surfslusken sa till att få en fin och jämn utsida på sin bräda lr båten, bilen m.m.

    jag gjorde GUIDEN för dom som har det problemet att de inte vet vad de ska ha för att få en fin å jämn yta efter att ha använt polyester/epoxy och glasfiberväv

  • footloose

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:31

    Chrille och Clemens. Bill och Bull. Var är Måns pojkar? smirk.gif

  • surfslusken

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:38

    Svar till:


    som ni ser på min bild så ska man inte snåla med Gelcoat Filler för som jag sa om det blir för mycket är det lätt att slipa ner till en fin yta….

    [/ QUOTE ]

    Inte snåla?? Du skojjar, ser ju inte ut som man kan anklaga dej för det direkt. Gör ett shysst jobb me väven o epoxin istället så slipper du kladda me Gelcoat.

  • el_duderino

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:39

    Jag tycker Jonaish ska lägga upp en ny tråd där han bygger en hel bräda från scratch med gelcoat filler

  • niklas_s

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:51

    hehehehe. tack jonaish för underhållningen. hängt nått me skånephilip, naish, de senaste då? hört rykten om att ni e värsta polers. eller va säger du phille?

  • el_duderino

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:58

    Du hör ju på namnen bara: NAISH och joNAISH
    dom är praktiskt taget som syskon!

  • naish

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:18

    Jag och jonaish brukar röka på och käka kattmat!

  • jonaish

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:22

    Svar till:


    hehehehe. tack jonaish för underhållningen. hängt nått me skånephilip, naish, de senaste då? hört rykten om att ni e värsta polers. eller va säger du phille?

    [/ QUOTE ]

    ööööööööööö……………..

    vem är det?? jag känner dom inte tyvärr wink.gif

  • naish

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:27

    Asså Jonaish!!! Kan inte du ta ett foto på dig så vi kan se hur du verkligen ser ut?

  • alexasu

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:27

    Svar till:


    vem är det?? jag känner dom inte tyvärr wink.gif

    [/ QUOTE ]

    dom? naish, du och vem mer? har du personlighetskyvning åsså?

  • jonaish

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:30

    Svar till:


    dom? naish, du och vem mer? har du personlighetskyvning åsså?

    [/ QUOTE ]

    mm jag trodde det va två personer men är skånephilip och naish samma person???

    jag vet ju inte vem det är Alexias

  • naish

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:33

    FOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Sida 3 av 7

Diskussionen ‘hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.