Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

  • stang

    Medlem
    13 november, 2005 vid 21:03

    Hehehe right on! grin.gif
    Det är inte snällt att skicka på en sådan “titel” på en tråd, som förvirrad C++ hacker förväntade jag mig att det skulle dyka upp ett COM objekt eller något….

    Svar till:


    GUID

    Short for Globally Unique IDentifier, a unique 128-bit number that is produced by the Windows OS or by some Windows applications to identify a particular component, application, file, database entry, and/or user. For instance, a Web site may generate a GUID and assign it to a user’s browser to record and track the session. A GUID is also used in a Windows registry to identify COM DLLs. Knowing where to look in the registry and having the correct GUID yields a lot information about a COM object (i.e., information in the type library, its physical location, etc.). Windows also identifies user accounts by a username (computer/domain and username) and assigns it a GUID. Some database administrators even will use GUIDs as primary key values in databases.
    GUIDs can be created in a number of ways, but usually they are a combination of a few unique settings based on specific point in time (e.g., an IP address, network MAC address, clock date/time, etc.).

    [/ QUOTE ]

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    14 november, 2005 vid 07:37

    Svar till:


    yee det är lungt jag kan också spama steffo som du….

    Grattis du gjorde dagens bästa inlägg, skicka samma inlägg till 10 personer
    som du tycker bäst om, så kommer något roligt hända dig de senasta dagarna…
    om du inte gör det kommer du ha otur tills den dagen du gör det…

    styr rätt nästa gång lille pöjk…
    (byt ut styret)

    [/ QUOTE ]
    Shit Jonaish! Jag tror du knäckte honom rätt ordentligt nu, han blev ju knäpp tyst! dU äR cOooOooOoL grin.gif

  • fluff

    Medlem
    14 november, 2005 vid 08:09

    Men låt folk vara som de är! Jag tycker man helst skall kommentera sakfel som kan skada andras wsurfingutr. Dessutom tror jag minsann att det var i största välmening mr. lade upp denna tråd – inte för att inbjuda till allmän påsättning utan glidmedel???

  • jonaish

    Medlem
    14 november, 2005 vid 09:52

    yes…

    mr fluff

  • nordgren

    Medlem
    14 november, 2005 vid 10:25

    Svar till:


    hmm, vänta nu? Är det Gelcoat Filler du har, jag trodde att du doppat brädan i en bunke med fil..

    [/ QUOTE ]

    *Gapskrattar* Ja jävlar! grin.gif

    Nej det är fan bra roligt att läsa Jonaish trådar.
    DAMPvarning på hög nivå.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 november, 2005 vid 12:30

    det är mer troligt att det är just fil han använt. asså jag tror aldrig jag stött på någon liknande person. leta upp design tråden för er som inte läst den. – han e helt sanslös.

  • footloose

    Medlem
    14 november, 2005 vid 15:58

    Svar till:


    det är mer troligt att det är just fil han använt. asså jag tror aldrig jag stött på någon liknande person. leta upp design tråden för er som inte läst den. – han e helt sanslös.

    [/ QUOTE ]

    Underhållande men inte Dampvarning. Lite yngre och impulsiv. Svara tillbaka kan han också.
    Synd bara att det finns så många BULLYvarningar här.

  • niklas_s

    Medlem
    14 november, 2005 vid 17:27

    Svar till:


    *Gapskrattar* Ja jävlar!

    Nej det är fan bra roligt att läsa Jonaish trådar.
    DAMPvarning på hög nivå.

    [/ QUOTE ]

    ur Praktiskt Psykologi

    Projektion
    När vi tillskriver andra egenskaper och värderingar som vi själva har, men inte vill kännas vid.

    Sluta racka ner på jonaish nu nordgren, vet att ja skrattat lika hårt åt dina inlägg i mina dar, som inte vart allt för många cool.gif

  • hzon

    Medlem
    14 november, 2005 vid 18:03

    Bra skrivet!
    Är det en Mistral flow man ser på bilden?
    Bara nyfiken!

  • nordgren

    Medlem
    14 november, 2005 vid 18:05

    Ja, men jag har också skrattat många gånger åt dina idiotiska inlägg så det bjuder jag på. wink.gif grin.gif
    Haha ja jävlar, pajkastning åt alla håll.

  • jonaish

    Medlem
    14 november, 2005 vid 18:17

    Svar till:


    Bra skrivet!
    Är det en Mistral flow man ser på bilden?
    Bara nyfiken!

    [/ QUOTE ]

    mmm det är det,, en gammal hederlig bräda

    och tack till alla som tycker som jag, inga fler sketna inlägg om vilka som ska åka var i helgen t.ex. …

    det kan man fan ringa å fråga en polare, å sen så åker man å surfar
    shocked.gif shocked.gif

  • alexasu

    Medlem
    14 november, 2005 vid 20:36

    jag förespråkar en hård och kall värld där alla är rädda för sina medmänniskor.

  • jonaish

    Medlem
    14 november, 2005 vid 20:52

    nääää ……

    inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo,
    pöjkar å töser

    iaf från min sida
    mitt nyårslöfte

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    15 november, 2005 vid 07:37

    DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2005 vid 19:34

    va bara tvungen grin.gif

Sida 6 av 7

Diskussionen ‘hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.