Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur många liter ska brädan va på?

• Hur många liter ska brädan va på?

Publicerad av anonym-anvandare på 24 april, 2004 vid 22:22

Har nu en Kinetic Bräda på ca 125 l. det funkar ganska bra. men jag funderar på att öpa en ny, då gamla bettan börjar bli lite sliten.
    Kan utan problem surfa i hårda vindar när är jag väl har seglet i handen… har bara aldrig lärt mig vattenstart, är inte häller grym på att gippa eller slå.
    Väger mellan 70 och 75.
    Finns det någon mäktig surfguru där ute som kan ge mig ett råd för nästa brädköp…. confused.gif
    Tackarrrr

ian svarade 21 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • ian

Medlem
    24 april, 2004 vid 23:15

jag tycker att hundra till hundratjugo låter lagom. kanske större om du vill köra i lättare vindar. visst funkar det med en låt säga mindre än nittio liter om duu bara vil köra hårdvind men en sådan bäda är föga förlåtande när det kommer till träning av manövrar osv.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA