Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur ska man göra med brädan nu när det är kallt?

• Hur ska man göra med brädan nu när det är kallt?

Publicerad av naish på 20 februari, 2004 vid 10:10

Tjabba!
    Jag har funderat mycket på hur man ska göra med ventilen(skruven)på brädan.Många säger att man ska skruva av skruven innan/efter man har surfat i väldigt kallt vatten. E detta absolut nödvändigt,vad kan hända med brädan om man inte gör det?jag brukar alltid göra det efter surfet och aldrig innan,är det bättre om man gör det innan istället? crazy.gif

nordgren svarade 21 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • baywatch

Medlem
    20 februari, 2004 vid 10:18

Jag vet inte, men risken är nog störst att man ngn gång glömmer skruva tillbaks den.
    Min regel: Ge fan i den skruven! smirk.gif

• naish

Medlem
    20 februari, 2004 vid 10:20

hehehe okej grin.gifIngen annan som har något att säga …

• anonym-anvandare

Medlem
    20 februari, 2004 vid 11:51

Ja, du ska verkligen inte skruva ur den innan surfet!

wink.gif Oscar W

• nordgren

Medlem
    20 februari, 2004 vid 12:24

Helt onödigt att fippla med den sålänge man inte flyger, eller har fått in vatten i brädan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur ska man göra med brädan nu när det är kallt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.