Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.kitepower.se

  • dmp

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 10:41

    sånna här e det väll fler än jag som väntat på..

  • kitelife

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 12:04

    Hehe en SÅNN ska vi ha… det står ju naish på min *snyft*

    //Pan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 12:16

    inte för å vara taskig men måste säga att det var ett nerbyte i designen…

    snygg och enkel innan nu nästan ful, dessutom en snowkite-bild(satasar ni mer på det nu?), ger mer intryck av en foilsite och vanlig sida än butik samt hittar jag inte LEI-drakar och bra brödor någonstans.

    man pallar inte anstränga sig på weben, behöver man det är det fel på sidan.

    allså är bara menat som konstruktiv kritik(medveten om att det låter taskigt…).

    som sagt det var mycket bra innan…

    gustav

  • dmp

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 12:36

    sagt det förut säger det igen… smaken e som röven… klöven… testa o titta under kitesurfing gear..

  • hampe_

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 12:51

    Tjena Gustav,

    All kritik är bra (även dålig). Vi har inte lagt ner mycket tid på att göra sida snygg för vi är inte ett företag som gör hemsidor. Vi vill att det ska vara lätt att hitta och sidan ska fungera snabbt (inte massa flash). Sen att det syns mer foil nu är just för snowkiting som vi satsar hårt på. Sen när det blir vår igen så kommer LEI fram. Bra brädor har vi inte så mycket av just nu för vi väntar på 2004. Jag hoppas att du vänjer dig vid siten Gustav och har förståelse för vår enkla och fula site smile.gif
    Har du nån enkla tips om hur vi kan förbättra oss så
    skriva gärna de.

    Ha det gott,

    //
    Hampus

  • rambo_johnson

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 13:26

    den funkar väl

  • ian

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 14:20

    trevligt trevligt,
    hur kommer det sig att det är 16års gräns på quaden?
    E det företaget eller?
    /Ian =)

  • piloten

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 14:23

    Helt ok säger jag. Bättre än den förra, och då är det ju ett steg i rätt riktning.
    Det är dock fellänkat på SS boards. Länken tar en till Fanatics brädor. Säkert ett ärligt misstag, brukar bli en hel del sådana när jag bygger sidor också grin.gif .Har ni inga bilder på SS så föreslår jag att ni länkar till en sida som säger detta.

    /mina 2 ören…

  • hampe_

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 15:39

    Tjena Ian och Piloten,
    Vi har skrivit in den info som vår leverantör har gett oss på produkter och dom anser att 16år är lagom.

    Piloten: alla brädor länkas till samma varugrupp annars får vi väldigt många grupper med lite varor i.

    Ha det gott,

    Hampe

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 oktober, 2003 vid 16:02

    Jag har en och har prövat den, fantastiskt bra! Till och med bättre än Maui:s 03 sele


    Angående hemsidan så gillar jag den, för vad det nu är värt!
    Mvh Bengt N http://www.skid.nu

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.kitepower.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.