-
Hur sköter man dragkedjan till torrdräkten så …
… den håller så länge som möjligt?
/// Hasse
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur sköter man dragkedjan till torrdräkten så …
… den håller så länge som möjligt?
/// Hasse
Jag fick iaf. med sånt grejs man ska blaska på till min NP Apex 4000.
Bivax brukar funkar för att smörja kedjan så du inte behöver ta hjälp av någon för att dra igen den, jag använder snoseal för att hålla dragkedjan i form. Snoseal är en bivax produkt som används för att hålla skorna torra och hittas enklast på en skoaffär.
Övriga tips avseende våtdräkter är att tvätta dem och att under vintern eller den period den ej används ha den hängande på en rejäl galge.
snackade med en som dyker om det dom brukar använda stearinljus som dom gnider mot kedjan . själv tar jag bara lite 5,56 duger bra . dräkter för mig är förbruknings vara
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur sköter man dragkedjan till torrdräkten så …
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.