Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur sköter man dragkedjan till torrdräkten så …

• kungdenknege

Medlem
    2 december, 2002 vid 16:56

Jag fick iaf. med sånt grejs man ska blaska på till min NP Apex 4000.

• speedloop

Medlem
    2 december, 2002 vid 17:10

Bivax brukar funkar för att smörja kedjan så du inte behöver ta hjälp av någon för att dra igen den, jag använder snoseal för att hålla dragkedjan i form. Snoseal är en bivax produkt som används för att hålla skorna torra och hittas enklast på en skoaffär.
    Övriga tips avseende våtdräkter är att tvätta dem och att under vintern eller den period den ej används ha den hängande på en rejäl galge.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 december, 2002 vid 17:12

snackade med en som dyker om det dom brukar använda stearinljus som dom gnider mot kedjan . själv tar jag bara lite 5,56 duger bra . dräkter för mig är förbruknings vara

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur sköter man dragkedjan till torrdräkten så …

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.