Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ”Hurricane Frances” på väg mot florida

• tottovich

Medlem
    3 september, 2004 vid 11:14

javisst, jag packar min 14kvm så man får bra ladd i skiten

• bohn2fly

Medlem
    3 september, 2004 vid 12:02

Jag tror det är för byigt, det kan ju inte blåsa 65 m/s hela tiden…vilken storlek skulle passa bäst egentligen?

Säg att det blåser 6.5 m/s då fungerar ju en 17, nu blåser det 10 gånger så mycket så en 1.7 skulle nog räcka tongue.gif

/peter

• mav

Medlem
    3 september, 2004 vid 12:08

en bräda på fötterna en bräda o hålla i som segel

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2004 vid 12:49

…systempåse

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2004 vid 13:56

vilka löjliga inlägg!! Finns precis likadan i windsurfings konfen tongue.gif tongue.gif

• rambo_johnson

Medlem
    3 september, 2004 vid 14:52

asså jag skulel vilja dra upp en 19kvm där asså, fett asså, bara flyga iväg lixom aldrig komma ner lixom, fett

• dirk_diggler

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:33

”here comes the story of the hurricane..” bobby dylan, denna konung! så überigt i dazed n’ confused när dom glider in på klubben och den låten är igång. kläderna dom har på sig är ett kapitel för sig! cool.gif

• Borttagen användare

Borttagen användare
    5 september, 2004 vid 02:22

Svar till:

vilka löjliga inlägg!! Finns precis likadan i windsurfings konfen tongue.gif tongue.gif

[/ QUOTE ]

vilket löjligt inlägg finns ju ett precis lkadant på kite forumet.

kändes det nödvändigt va

• wicked

Medlem
    5 september, 2004 vid 08:56

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ”Hurricane Frances” på väg mot florida

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.