Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hydrofoil, någon som testat ?

• borje

Medlem
    4 mars, 2008 vid 09:12

@Mx-Iggesund 449231 wrote:

Tror ni att det här är något som kommer på brädor i framtiden?

Nej, det tror jag inte!

• nachoman

Medlem
    4 mars, 2008 vid 09:23

Visst ser det lite ballt ut. Men jag förstår inte riktigt vitsen med att köra på ett bärplan istället för brädan. Blir ju inte så kul om det är lite choppigt vatten och bärplanet suger tag, då kan man snacka om kastfall om man dessutom sitter fast i hängselen. Men det är klart att det skulle vara coolt att prova en sån där.

Och nej, jag tror inte att det kommer att bli kommersiellt.

• spray

Medlem
    4 mars, 2008 vid 10:54

Frågan är om den ordinarie fenboxen klarar av påfrestningarna?

• stoorfaen

Medlem
    4 mars, 2008 vid 11:45

Tror att det kan vara bra om man vill speeda i grötigt vatten, men det ser ju ju sjukt ostabilt ut…såg inte så noga, men folien ser ut att ha ett bärplan, skulle det inte kunna bli stabilare med två istället, som funkar som huvudvingar och stabbe på ett flygplan? Det finns säkert, och jag skulle inte banga på att testa!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hydrofoil, någon som testat ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.