Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hyra kite-utrustning?

• Hyra kite-utrustning?

Publicerad av anonym-anvandare på 19 juni, 2003 vid 09:22

Hej,
    Funderar på att köpa mig en kite men hittar ingen o dela det med, är en ganska stor investering. Så undrar helt enkelt om man kan hyra saker någonstans i Malmö-regionen? Jag har gått en endags kurs och lärt mig lite grunder.

sirgomez svarade 22 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • melker

Medlem
    19 juni, 2003 vid 09:31

Kitepower hyr ut. Kolla på http://www.kitepower.se

• sirgomez

Medlem
    19 juni, 2003 vid 11:38

jag hyr också ut mina grejor i Ängelholm.
    vilka storlekar på draken hade du tänkt dig?

Ring mig. 0704282135
    Thomas

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2003 vid 12:01

Väger 60kg så skulle tro att jag behöver en 12a. Inte idag dock, blåser som sören!

• sirgomez

Medlem
    19 juni, 2003 vid 12:15

en 12an har jag en. jag lärde mig på den och den är riktig bra – tycker jag iaf. en RRD 4.1 12an.
    jag har också en nybörjarbrädan till uthyrning, om du är intresserad.
    en 195cm lång RRD- directional. jag tyckte den är bra att lära sig. Den flytter ju nästan av sig själv när du står på den och det är enklare att hålla höjd.
    vi få planera lite när du ska ha den, så att jag har den hemma och du kan testa grejor.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2003 vid 13:03

Okej, slår dig nog en signal senare så får vi leta upp en dag då det blåser lite mer lagom för en nybörjare. Tack för svaren.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2003 vid 17:26

Ey!
    Jobbigt att inte ha en bräda som flyter av sig själv… grin.gif

• sirgomez

Medlem
    23 juni, 2003 vid 12:26

åh yeah- vad har du för brädår? mina sjunkar alla om jag står på den. Men det är klart med 285längd och 110liter Volumen funker det någ som du säger utan att den sjunkar när man står på den wink.gifeller jag har hörd det hjälper att ha hållar hastigheten i det positiva området-vs över 0 m/s smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA