Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hyra prylar utomlands…

• hyra prylar utomlands…

Publicerad av anonym-anvandare på 23 januari, 2002 vid 23:09

JAg har funderat på en sak. Ni som åker utomlands och hyr prylar, har inte ni jobbigt med å få prylarna att fungera som ni vill på de få dagar ni är utomlands(tänker då på 1-2 veckors resor). För mig känns det som jag har kanonkontroll på mina egna prylar, men när jag lånar av någon annan eller hyr så blir det bara skräp av allt… Bla segel som man lånar brukar enligt min mening ha förlängaren inställd på alldeles för kort downhaul, så d blir nästan som å hålla i ett gammalt trekantssegel. Är det bara mig som det händer eller är detta vanligt. Tycker inte man borde behöva dra ur mastförlängare å förlänga den, men d kanske beror på att seglen mår ”bättre” av mindre nerhal vid förvaring?!

Mvh
    joce…

anonym-anvandare svarade 24 år sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 januari, 2002 vid 08:29

Känner igen det där med för lite nedhal…många tror att de sparar på seglena..när de egentligen skulle få nöjdare kunder om de drog ner tillräckligt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA