Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing I morgon kl 16.00 på HBG kitebeach

• eagletech19

Medlem
    17 juli, 2007 vid 07:40

Det var som vanligt med vindprognosen:frown:
    Från 10-12m/s till 3-8m/s idag , hoppas dom ändrar sig igen:grin:
    Ha det gött
    //R

• vogon-jeltz

Medlem
    17 juli, 2007 vid 13:02

jag sticker ner nu och kollar’

• eagletech19

Medlem
    17 juli, 2007 vid 20:17

Tjenare
    Lite bilder från dagen på Helsingborgs kitebeach:cool2: http://www.kiteaddicts.net
    Ha det bra
    //R

• nilsson

Medlem
    17 juli, 2007 vid 20:29

Bra bilder.Kanske inte världens bästa dag! Men kul var det! Och Greenen levererade bra vågor.

• hbgkitare

Medlem
    18 juli, 2007 vid 05:30

Fick ni nåt kört igår? Såg bra ut när jag var nere på kvällen och gick på Gröningen! Jag är sugen på att köra idag då jag inte hann igår!

• vogon-jeltz

Medlem
    18 juli, 2007 vid 09:31

Ja det blev åka av det igår.
    Tänkte sticka ner nu oxå , ser ut till att funka

• hbgkitare

Medlem
    18 juli, 2007 vid 16:41

Var i HaboLjung Idag! Körde från kl 09 till 14 i ett streck med 10-11 m/s och sol, hur gott som helst. Skall lära en kompis imorgon så jag stickert nog ner till Lundåkra eller Habo för att slippa tång i linorna.

• vogon-jeltz

Medlem
    18 juli, 2007 vid 19:39

Låter gutt .
    Vi körde lite på kitebeatchen idag oxå funka fint stuntals.
    Blir nog där imorgon igen förhoppningsvis med lite bris.’

BTW. tång i linorna e ju gutt, då kan man pilla ihop till en tångräkepaj senare på kvällningen
    recept finner du på http://www.havetsdelikatesser.se/hbg/tångräkepaj enjoy 🙂 …

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA