Senaste nytt Forums i väntan på surf…freestajl snowracing.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 januari, 2004 vid 14:20

Fan va ball cool.gif

• skywalker

Medlem
    4 januari, 2004 vid 14:25

Haha…fan va jag saknar snö….och en snowbike smile.gif

• styret

Medlem
    4 januari, 2004 vid 14:56

hellvete det damp ner minst en decimeter här idag. fyfan vad jag ahtar skiten

• baywatch

Medlem
    4 januari, 2004 vid 17:18

Grymmt…
    Påminner om de som kör cross… vem vet, crossåkare kanske inte gillar snö…. ooo.gif

• sunil

Medlem
    5 januari, 2004 vid 14:59

coolt men snön hade man klarat sig utan, snart börjar de väl lägga sig is me… tongue.gif

• jake_break

Medlem
    5 januari, 2004 vid 15:49

Varför inte lite freestyle snowsurfing.. Skulle vara tufft att se en dubbel framåt i ett big-jump! nån som har testat?

• herodude

Medlem
    5 januari, 2004 vid 21:54

he he jag tror nog inte de e nån som e så störd å provar dubbel frammåt i big jump.. fatta smääärrtan hehe…

aah fy fan för snö.. de e inge kul.. bara kallt å jävlit hmm om e inte fanns nån snö så skulle många av världens problem lösas… vi skulle inte få någon slask som sen fryser så de blir halt som faaaaaaaannnn osv.. alla skulle väll bli gladare utan snö lr??? smile.gif

• lundvall

Medlem
    6 januari, 2004 vid 12:40

hehe, jo det såg ju ganska kul ut… och livsfarligt smile.gif

• johan_m

Medlem
    6 januari, 2004 vid 13:35

Fy fan vilken grym film.
    Nu vet iaf jag vad jag skall ängna mig åt nästa gång jag åker upp till stugan i Härjedalen..

//johan

• calle

Medlem
    6 januari, 2004 vid 14:43

Jag vill oxå!!
    / Calle

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums i väntan på surf…freestajl snowracing.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.