Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › I was the first this year!
-
I was the first this year!
Publicerad av skotten på 17 april, 2007 vid 18:09……….
simoneburgess svarade 18 år sedan 14 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
de börjar bli okej i vattnet faktiskt, så länge de e sol o varmt i luften iaf..
-
Och jag har just packat ner min 5-3mm våtdräkt och lagt undan torrdräkten…
Kör med 2-3mm långben-kortarm hela sommaren….
vi ses på Habo imorn…
TW
-
sluta klaga körde 3/2 både i slutet av nov och på skärtorsdagen lite is i magen så blir det kallare innanför dräkten
-
haha, jag ska fan fega å köra med huva å handskar länge till. huvan e perfa för att hålla lurarna på plats å handskar e lite mysigt sådär.
-
@skotten 377050 wrote:
Dont be a Homo, throw your shoes in storage.
Talking about homos, nice page you got there dude! I always knew you were gay, but I never thought it went that far!
Only watch when you are over 18!!!
-
@QQ-57 377082 wrote:
Talking about homos, nice page you got there dude! I always knew you were gay, but I never thought it went that far!
For fuck’s sake, don’t put up those kind of links again!
btw. Biorno körde fan en shorty för en månad sen :cool2: … jaja, under sin 6/5/3:a men ändå
-
@QQ-57 377082 wrote:
hahaha fy fan va vidirgt
-
härligt skotten. Du har inget körkort, men fy faen så mysig hemmaside. Den er i mina favoriter, såg över 50 sviger, däiligt. Den er lit liten ,men annars snygg som faen. Jag er homo och kjör törrdrekt hele sommaren,skotty!
-
Jag måste erkänna en sak!!! jag försökte åka med bara badshorts i söndags.. blåste för lite och började hyperventilera när vattnet kom upp till nacken men försökte iaf
-
Whats that got to do with anything?? your girlfriend is well cool by the way.. Major approval from the guys on the beach.. Definately one of the most chilled out around.
Logga in för att svara.