Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › idag var det oxå grymt i APEL!!!
-
ah de va svin grymmt… jue fan men de va rätt skönt hade riggat ner allt innan de värsta kom… å dratt hem de på min söta lilla kärra..
-
Hmmm surfade ni då ??? ända man ser är prylar som ligger på land ………….
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst15 december, 2003 vid 22:38haha..skulle kalla det försök till surf
-
AHhhh….
Trodde jag skulle dö imorse när jag skulle gå upp, klockan 6 imorse ringde väckarklockan. Så nu sitter jag på jobbet när jag kunde legat å sovit, eller surfat…bueäää!
Rambo, ska du ut å surfa idag med eller?
Nån annan som ska ut?
Är i vilket fall på och surfa imorgon och förstås resten av veckan.Orkade inte ladda upp bilderna igår (från igår!), men de kommer när jag kommer hem. Ska lämna in rullen från gottskär och från apelviken i söndags idag med, så typ på fredag blir det mer bilder!
-
det såg riktigt härligt ut… fan vad sugen jag var! Men det kändes som om 4.4 skulle varit lite stort för mig
Kul att ni fick en bra dag på vattnet iaf! Ha de! //Sara
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 december, 2003 vid 10:46woho!4.4 hade funkat fint,dratt lite extra nedhal bara,
har du ett North segel med text ZETA kan du få låna mitt 3.7Njä..det blir ingen surf idag, kanske senare i veckan..måste vila min stackars vänster bicep,värker på ett skumt sätt
Men gött att du hakar på om det blir lite vind, måste bli en APEL väldigt snart..odå blir det min NAiSH som sitter under fötternaooooo va jag saknar den..
ser fram imot lite bilder!!!!
-
alltså de va hårt me 4,6 me lite ned hal.. .;) fast u väger iofs kanske lite mindre än mig..
aja måååste fixxa ny dräkt e jue fan hål i grenen på min.. å märkte inte det när jag va på land precis… aja e de nån som har kört me neilpryde e3 nån gång?? tror de blir en sån eller ripcurl, core raptor el elasto max…
-
Ähh… har du ont i kroppen idag klenis
Kan ju medela att mina armar inte heller känner sig så där värst pigga. Men de ska nog vara prima tills imorgon!
Ons: Väst, 7-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
Tor: Mellan väst och sydväst, 8-11 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
Fre: Väst, 10-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.Det verkar ju som det blir vind resten av veckan med ju.
Faktiskt gött att det inte kommer blåsa riktigt så mycket som det gjort, känner avsaknaden av ett mindre segel.Vad säger du om imorgon rambo? några andra som ska ut?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 december, 2003 vid 11:31hehe..säger ingenting änsålänge..jag behöver Viiiiiiiiiiila!
Får kolla senare idag..allt kan hända så att säga.
Tycker ju Fredagen ser nice ut -
Ja fredag ser helt klart bäst ut…
Får se imorgon, kör nog några repor i björlanda ialla fall.
Nu när man är arbetslös måste man ju få surfat lite
Men ska du till apelviken hänger ja på…Lämnade in rullen från gottskär innan, borde va klart på torsdag…
-
funderar på å ta mig ut en sväng ida. men de e tveksamt asså.
e de okej om man hakar på erat vintersurfgäng te apel nån da eller?
hade vart gott å få rippa nått annat än skärgårds båtens vågor -
Självklart får du hänga med…
Lägg ut ditt telefonnumer så ringer ja nästa gång vi drar dit.Tror inte det blir varberg imorgon.Men på fredag kanske, får se vad prognoserna säger. Rambo ska väl ner å hämta sin bräda hos cls-uffe och jag är fortfarande sugen på å tampas med vågorna så nån dag blir det väl.
Logga in för att svara.