Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › imorrrn?
-
imorrrn?
Publicerad av luuddee på 24 augusti, 2005 vid 15:51nån fjöntar som ska ut imorgon eller?.. e förkyld som attan så kan itne åga självan sparar mej till heljen va.. men hade ändån varit trevligt att komma ut ..
sidpiraya svarade 19 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Ludde jag ska ut. Typ tidigt på morgonen. Jag och parik ska nog till parrkvägen som det ser ut. Det är ju den vindriktnigen. Tror vi drar tidigt på morgonen.Ring om du undrar någe.
-
Jepp det får bli en kvälls tur parkväg ev.. någon på? bandana? hur länge e du där henk…
-
Svar till:
Ludde jag ska ut. Typ tidigt på morgonen. Jag och parik ska nog till parrkvägen som det ser ut. Det är ju den vindriktnigen. Tror vi drar tidigt på morgonen.Ring om du undrar någe.
[/ QUOTE ]
Norrbagaren kommer med, men jag måste jobba tils absinensene kommer ! Det blir nok i ca två-tia kanskje. F att ar ni???? -
lätt på. är väl där vid lunch, senast 14.00. Trevligt det ser ut bli regn också. mmmmmmumma!!
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Skal du kite med parykk i morra .Eller va mener du???? -
YES äntligen lita rock n roll drar så fort jag kan från jubb i morn vi höres på eftermiddagen
-
gött…. pallra dig hem till mig så tar vi min bil ner jag ringer när jag e på väg från höör… du har mitt jobbnr ella?
Logga in för att svara.