Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April
-
@pjoter 374284 wrote:
hoppas ni får stiltje i påsk så man slipper ha abstinens när man gör annat. 🙂
Jag kommer förresten som vanligt att visa upp lite riktiga grejer den 14:e. Bara att säga till så kan ni prova hur de känns att åka lite yberklasskites.
Va?? Har du också börjat köra Naish!! Fett!
Grymma kites!
-
@christianengörebro 374297 wrote:
jo haloy, jag och några damers ska ner och kolla in eventet, undrar nu vilket hotell som närmast Habo och typ smidigt och så att ta sig ut dit. + e ju om det finns nått ställe man kan sänka några bira på kvällen i närheten.
Måste kika in spoten där då jag hade tänkt dra upp militärtältet på campingen där i sommar och köra litt.
/
chrilleBlir säkert mycket bra åkning i sommar- hehe! Men skicka gärna hit damerna.. i nödfall kan du ju ta med militärtältet nu.. 😀
-
070403 – Tillägg: Ozone har anmält sin närvaro och kommer dit med kites.
070405 – Tillägg: Slingshot från Landskrona kommer också med sina prylar. -
Jag kommer med med mina det är slingshot, EH och Naish, fan Jens jag måste ju ha en ozone med annars blr det ju helt fel 🙂
-
@sourra 374251 wrote:
Med de priser Falle har i år är jag benägen att hålla med. Vadan detta Skånskskottska Naish-agg?
Bästa grejorna ett av dom största märkena vill man då hävda sig så kan man ju snacka skit om märket för att få sälja sina egna prylar. Tyvärr har detta fenomen drabbat Naish och tidigare Wipika som ju är väl nästan helt utplånat ifrån den svenska marknaden numera.
Tyvärr har det varit ett allt för vanligt försäljningstrick på Steffo tidigare men förhoppningsvis så har dom flesta genomskådat försäljningsmetoden och kan prova grejorna själva istället för att själv kunna konstatera hur bra eller dåligt ett märke är.
Vi är inte så många som kör Naish eller något annat märke här nere för att EH har ett väldigt starkt fäste i Skåne. Bra priser bra grejor samt stentuff marknadsföring är ett av skälen. Samt enda kiteshoppen mig veterligen.
Skall bli kul att få kolla alla prylarna den 14 April.
Glad Påsk på er alla
-
jag vill ockå komma! 🙂
bil från lund? 0736778680
chippar gärna in till bensin i kr lr öl. -
@patrikol 374644 wrote:
Bästa grejorna ett av dom största märkena vill man då hävda sig så kan man ju snacka skit om märket för att få sälja sina egna prylar. Tyvärr har detta fenomen drabbat Naish och tidigare Wipika som ju är väl nästan helt utplånat ifrån den svenska marknaden numera.
Tyvärr har det varit ett allt för vanligt försäljningstrick på Steffo tidigare men förhoppningsvis så har dom flesta genomskådat försäljningsmetoden och kan prova grejorna själva istället för att själv kunna konstatera hur bra eller dåligt ett märke är.
Vi är inte så många som kör Naish eller något annat märke här nere för att EH har ett väldigt starkt fäste i Skåne. Bra priser bra grejor samt stentuff marknadsföring är ett av skälen. Samt enda kiteshoppen mig veterligen.
Glad Påsk på er alla
Att du inte bara släpper det där… helt otroligt att du ska dra upp den debatten när den inte varit uppe på ganska länge. Det är nästan så man tror att du tycker om att bli påhoppad av alla här på forumet genom inlägg som dessa.
Glad Påsk på dig med, och alla andra!
-
@bresky 374693 wrote:
Att du inte bara släpper det där… helt otroligt att du ska dra upp den debatten när den inte varit uppe på ganska länge. Det är nästan så man tror att du tycker om att bli påhoppad av alla här på forumet genom inlägg som dessa.
Glad Påsk på dig med, och alla andra!
Jag drar aldrig upp någonting utan svarar bara på frågor.
Denna fråga som ställs här har väl rätt till ett svar lika mycket som vilken annan fråga som helst.
Ingen debatt bara fakta.
Du har nog bara missuppfattat det lite det är inte jag som snackat skit om andra märken utan andra, så vill du hoppa på någon så gör det i såfall på rätt personer.
Jag kollar här allt för sällan för att skapa några längre debatter.
-
@patrikol 374644 wrote:
Glad Påsk på er alla
Skal man ha seriös info, så kollar man inte STEFFO! det vet vel du patrik. Och det er inga stor skillnad på prylorna, det er bare bagateller som blir en smaksak. Men det er et merke som år billigere an dom andre och da er valet lett. Så naish, sett ner priserna och ni også får kunder!
-
Naish och Fahlén HAR ju sänkt priserna, så vad var nu det där sista?
-
Låter kanon! Vart bor man bra där nere? Finns det några stugor eller liknande nära stränderna som kanske har bra off-season priser tro?
-
undrar samma sak! hallo Locals!
Martin! Emils polare från Örebro här, fråga Emil om kvaliteten på brudarna jag tänkte ta med;)kanske kan dela med mig…
måste ju hitta slagg ställe. vill inte frysa i militärtältet, har dock kamin i den så va fan, om inte annat får väl båda brudarna värma mig i sovsäcken:grin:
P.i.m.p
Örebro -
maybe we should all camp out, sleep in the cars whatever and have a big ass fire/beer/music?
Logga in för att svara.