Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April

  • qq-57

    Medlem
    9 april, 2007 vid 19:34

    @skotten 375344 wrote:

    Ok we are seriously talking about filming the first in the series of the Tarpaulin 2007 films…

    We can speak to mike and see if we can all camp out in Habo, get a bit of a blaze, barbeq and beers on the go… who feels like it?

    Count me and my friend in! Maybe even more (girls 😀 )

  • skotten

    Medlem
    9 april, 2007 vid 19:41

    nothing wrong with girls 🙂 it is only a rumour just now but it looks like some hot kitechicks will be there!

  • pjoter

    Medlem
    9 april, 2007 vid 20:43

    Attans, självklart har man andra åtaganden den kvällen. ska iaf va med på dan och hoppas man kan komma tillbaks lite senare.

  • samhansson

    Medlem
    11 april, 2007 vid 06:15

    070411 – Tillägg: MatNiklas har visat intresse för att va dryg.

  • pjoter

    Medlem
    11 april, 2007 vid 14:11

    070411 Pjoter säger igen att han ska va där å låna ut spleene å flysurfer.

    De ser ju inte ut att blåsa nåt men vi får väl ha habomästerskap i bitchjump iaf.

  • fredde

    Medlem
    11 april, 2007 vid 14:42

    När jag verkligen hade tänkt å kita så ska det inte blåsa… jaja men jag kanske får för mig det igen om nån månad igen om jag har otur.

    Men mig å min trevliga personlighet slipper ni inte iallefall!
    Åck jag står fast vid mitt ord med mina plockågott-ikeakassar.

    Jasså… Hammarlund har nässlat sig in i koola gänget oxå. Hur brun om näsan blev du för att bli de 😛 nädå…. kul!

    @Eddie 375354 wrote:

    Jag är ju inte hemma!

    Härligt! Då vet jag vad jag har att göra….

  • jonaish

    Medlem
    12 april, 2007 vid 14:31

    070412 – Tillägg

    Det blir inget på lördag den 14e, det kommer bli nästa lördag den 21a

    P.G.A.

    – För lite vind!

  • stellan

    Medlem
    12 april, 2007 vid 15:28

    Eventet är flyttat till nästa lördag den 21 april. Vindprofnosen denna helg ser inte lovande ut så vi får hoppas på nästa vecka.

  • walle

    Medlem
    12 april, 2007 vid 17:04

    @Stellan 375954 wrote:

    Eventet är flyttat till nästa lördag den 21 april. Vindprofnosen denna helg ser inte lovande ut så vi får hoppas på nästa vecka.

    Gött!

    (sexjevlatecken)

  • jonaish

    Medlem
    12 april, 2007 vid 17:47

    @Stellan 375954 wrote:

    Eventet är flyttat till nästa lördag den 21 april. Vindprofnosen denna helg ser inte lovande ut så vi får hoppas på nästa vecka.

    På torsdag körs det foil på fredag är det kallt, men lördag är ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då SOS det gillar jag bäst. SOS på lördag det enda jag vill ha, SOS på lördag då mår jag riktigt bra, SOS på lördag, vad var det jag sa…. Jag vill ha lördag idag!

    SOS – Sprit Och Surf

    Vad va det jag sa? Jag sa ju det! 😉

    jävlar va sunkigt de blev!

  • patrikol

    Medlem
    12 april, 2007 vid 20:02

    Riktigt tråkigt nu har ju inte jag bokat hotell eller resa eller liknande men tycker såklart synd om dom som gjort detta.

    Vind kommer vi att få många gånger till säkerligen.

    Men 20 plusgrader strålande sol bättre kan det knappast bli med vind jovisst men att hitta en så perfekt dag som lördagen den 14 lär vi knappast göra igen.

    Oddsen för att det skall blåsa mer nästa helg understiger vida oddsen för att det skall bli riktigt kallt igen eller regn och vem vill kolla på nya prylar i regn och tråkigt väder?

    Men vi kanske skall ha visningen av nya prylar på lördag i allafall i strålande solsken med fet grill mycket skitsnack och allmänt kul samt tyvärr inte så mycket vind?

    Så kan säsongsöppningen vara vilken kall blåsig dag som helst.

    Vill man sen prova prylarna så kan man ju göra det en helg med vind och sämmre väder.

    För egen del så var det just att kolla på alla nya prylar som var viktigt och det goa vädret såklart.

    Säsongs öppnings åket kan jag ta vilken kass väder dag som helst med vind.

    Har dåliga erfarenheter av evenemang i dåligt väder blir aldrig riktigt det samma som när det är högsommarväder som det utlovas bli på lördag.

    Kan inte ni återförsäljare komma och visa lite prylar i det fina vädret till helgen i allafall?

    Ok nu har jag fått avreagera mig lite på ett helt tokigt beslut enligt min mening!

  • skotten

    Medlem
    12 april, 2007 vid 20:10

    ahh hell with it, The EH lads will be there to show you all a good time, we will bring along some nice gear from us, hopefully some mystic stuff so you can come and touchy feely the new firestarter harness and take a closer look at the suits!.

    Moreso, lets get everyone camping, have a big ass barbecue and do some serious coctail surfing and get to know everyone!.

    I promise you all photos that you will wanna post on monday when you finally find your way home!.

    hope the rest of the dealers will come with their stuff as well so we can all hang out in the sun together!.

  • patrikol

    Medlem
    12 april, 2007 vid 20:24

    @skotten 376028 wrote:

    ahh hell with it, The EH lads will be there to show you all a good time, we will bring along some nice gear from us, hopefully some mystic stuff so you can come and touchy feely the new firestarter harness and take a closer look at the suits!.

    Moreso, lets get everyone camping, have a big ass barbecue and do some serious coctail surfing and get to know everyone!.

    I promise you all photos that you will wanna post on monday when you finally find your way home!.

    hope the rest of the dealers will come with their stuff as well so we can all hang out in the sun together!.

    Word!

    Har försökt att få liv i lite Team R folk kanske dom kan hjälpa till?

  • milkman

    Medlem
    12 april, 2007 vid 20:39

    @patrikol 376035 wrote:

    Word!

    Har försökt att få liv i lite Team R folk kanske dom kan hjälpa till?

    Vi kommer i helgen ifall det är väder för det… Men bara med halva styrkan då tyvärr. Jag kan inte boka flyg på så kass prognos.

    blir det inte nu så blir det garanterat senare. Vi vill ha en demodag med vind folk vågar ut i 🙂
    9e7d300fa9277372d1117ea3884af7b8.jpg
    Läs här

  • edorf

    Medlem
    12 april, 2007 vid 20:52

    jess eventet är flyttat om jag förstod det rätt, perfekt då kan jag averka min frilufslivs kurs i skogen med skolan utan må dåligt för att jag missar premiären till helgen!!!: D

Sida 4 av 7

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.