• Publicerad av rtotheg på 4 september, 2008 vid 14:25

    tjenare alla på steffo

    Hänt än sjukt tråkig sak natten till idag .

    åkte ner till verkstaden imorse o skulle ta några krafttag med o bygga lite fler brädor .

    till min förvånad när jag svänger in på infarten så var Grinden helt fucked upp o hjulspår efter en bil på hela infarten.

    Kom in vid själva verskatden där jag såg att stora utlastningsporten var helt sönder körd också .

    knatade in och allt som jag jobbat på dem senaste 3 månaderna was gone , samt min båt Mastercraft X star borta . alla brädor mina kites , allt matrial alla maskiner o verktyg helt borta

    Om någon skulel se något skumt på blocket elelr så om brädor osv elelr min båt så var vänliga o kontakt mig antingen här eller på min telefon

    076 33 82 430

    Peace

    johnk svarade 15 år, 8 månader sedan 25 Medlemmar · 46 Svar
  • 46 Svar
  • johanw

    Medlem
    4 september, 2008 vid 14:32

    näääää fy fan jag ska hålla ögon öppna mannen!!

  • sourra

    Medlem
    4 september, 2008 vid 14:54

    Äh fy fan vad surt! Lista det som är försvunnet så ska jag hjälpa till att spana. Har du några bilder på grejerna som försvunnit? Man kan ju mörda för mindre!

  • rtotheg

    Medlem
    4 september, 2008 vid 15:07
    sourra;496822 wrote:
    Äh fy fan vad surt! Lista det som är försvunnet så ska jag hjälpa till att spana. Har du några bilder på grejerna som försvunnit? Man kan ju mörda för mindre!

    MasterCraft X-star vitt skrov med ljusblå/mörkblå detaljer längs sidan o svar reling , klädslen är vit o blå .
    högatornet med 4 speakers Svart capell . wakehålalre på sidorna , gummi platta bak .
    Trailern tillden är svart med buggy .

    11 brädor , surf/vindsurfing brädor

    sen 4 kitebrädor dem jag pratat om , samt 2 custom vågisar Skottens bräda o Gonzos

    en cad maskin / en vacum maskin med bord . massa elverktyg , tunnor med epoxy kolfiber kevlar glasfiber o allt man behöver till dem för att arbeta med de .

    dator osv borta med .

    Sorry guys att the meeting got cancelled såg fram emot att få träffa er .

  • trumpeten

    Medlem
    4 september, 2008 vid 15:14

    Helt förjävligt!!!
    Hoppas du får tillbaka grejerna på nått sätt!
    Var det nå speciella kännetecken på kites/brädor?

  • neven

    Medlem
    4 september, 2008 vid 15:24

    Fy fan va surt! Lider med dig mannen. Får spana om man ser prylarna nånstans…

  • gonzo

    Medlem
    4 september, 2008 vid 15:30

    ja det finns ett kännetäcken på en bräda som man känner igen. hehe ser ni en vågis med denna bild på nita surfarn först och sen så tar ni brädan sen frågar ni vad han har fått tag på den

  • jonaish

    Medlem
    4 september, 2008 vid 15:44

    fan va man blir förbannad!

    hoppas du får tbx allt! ett tips är att kolla med färjeterminalerna å bron om dem har sett båten eller så!

    det är ju inte så lätt att köra iväg med den utan att det syns!

  • nic

    Medlem
    4 september, 2008 vid 15:59

    fifan. Nån som visste vad som fanns att hämta… trist

    nic

  • krillan82

    Medlem
    4 september, 2008 vid 16:22

    Jakt sässongen har börjat. Jävla fan. Hoppas det löser sig till det bästa.

  • tobbekite

    Medlem
    4 september, 2008 vid 16:32

    fy fan vad tråkigt, lider med dig. blir så jävla förbannad när folk inte kan skilja på sitt o andras. fy faan alltså.
    håller tummarna att det löser sig och att de jävlarna åker dit riktigt ordentligt.

  • Andy*

    Gäst
    4 september, 2008 vid 17:30

    Kan inte annat än att hålla med alla, sjukt surt att bli av med precis ALLT! Låter ju lite smått otroligt att dom fått med sig alla prylar, måste ju haft en stor skåpbil motsvarande, jefvla bastarder.!

  • bizonoxe

    Medlem
    4 september, 2008 vid 17:57

    shiit.. tradit som fan :/

  • larssa

    Medlem
    4 september, 2008 vid 18:19

    Fan vad taskigt. Hoppas du har bra försäkring. Fattar inte att det skall vara så jävla svårt för vissa människor att hålla fingrarna i styr. Tyvärr verkar det som att det händer rätt ofta.

  • simoneburgess

    Medlem
    4 september, 2008 vid 19:35

    Haaaat! Fan va arg man blir! Att messa med någons grejor som man lagt ner så mycket tid och kärlek på! Kan vi inte4 få höra lite upplyuftande historier om inbrott som blivit uppklarade och kölhalade här nu, För RthoteG’s skull.

  • pjoter

    Medlem
    4 september, 2008 vid 19:37

    grymt tråkigt att höra! 🙁
    hoppas det löser sig att du lyckas få tillbaks grejerna eller iaf får försäkringspengar som täcker upp så du kan handla nytt.

    Skriv gärna mer om brädor å kites om det var några så vi vet mer vad vi ska hålla koll efter.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.