Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inför F2 Speed Challenge TT

  • Inför F2 Speed Challenge TT

    Publicerad av surferboy på 17 september, 2008 vid 18:44

    inför tävlingen i Torkelstorp 4-5 oktober skulle jag vilja utlysa följande:

    * funktionärer sökes (2 i följebåt och 4 i sekretariatet på land)
    * husvagn sökes som kan användas som tävlingssekretariat
    * följebåt sökes för att lägga ut bojjar i vattnet

    Har du något av följande så hör av dig till mig på 0705-583090 eller gustav@wallensport.se.

    Mvh,
    Gustav

    hanko svarade 15 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • andersbq

    Medlem
    17 september, 2008 vid 18:49

    Attans att frugan sålde vagnen igår kväll.

  • surferboy

    Medlem
    17 september, 2008 vid 18:55

    hahaha… ja det var ju typiskt!

    @andersbq 500601 wrote:

    Attans att frugan sålde vagnen igår kväll.

  • surferboy

    Medlem
    17 september, 2008 vid 18:57

    Här har vi en gratis husvagn om någon har möjlighet att åka och hämta.

    http://www.blocket.se/vi/18164491.htm?ca=15_s

  • surferboy

    Medlem
    17 september, 2008 vid 19:10

    Jag har ringt och satt upp mig som intressent på vagnen nedan. Det var ett par som hann före och skall kolla på den imorgon. Tar de den inte så får jag den. Den verkar vara helt perfa som framtida mobilt raceoffice.

    @Surferboy 500604 wrote:

    Här har vi en gratis husvagn om någon har möjlighet att åka och hämta.

    http://www.blocket.se/vi/18164491.htm?ca=15_s

  • badjanne

    Medlem
    17 september, 2008 vid 19:10

    Fel helg.
    Vi åker till Strand Horst om en vecka för att se om vi kan slå lite nya rekord.
    Annars hade Brigitte och jag kommit upp med husvagnen och hjälpt till. (jag vill ju tävla, speciellt mot Lbj. eftersom han börjat bli lite väl kaxig efter Karpathos)
    Lycka till och hoppas ni får vind

  • Knatte

    Gäst
    17 september, 2008 vid 19:38

    Jag kanske kan vara fotograf och videofilmare om det blir en blåsig helg…:smile:Antagligen främst på söndagen, då farsan har 75:års kalas på lördagen :smirk:

  • surferboy

    Medlem
    17 september, 2008 vid 19:43

    Toppen!
    @Knatte 500619 wrote:

    Jag kanske kan vara fotograf och videofilmare om det blir en blåsig helg…:smile:Antagligen främst på söndagen, då farsan har 75:års kalas på lördagen :smirk:

  • hanko

    Medlem
    17 september, 2008 vid 20:17

    @Surferboy 500609 wrote:

    Jag har ringt och satt upp mig som intressent på vagnen nedan. Det var ett par som hann före och skall kolla på den imorgon. Tar de den inte så får jag den. Den verkar vara helt perfa som framtida mobilt raceoffice.

    Får ni husvagnen måste jag ge er det tråkiga tipset att inte bara hänga på en LGF-skylt och dra den i typ 30 km/t till TT. Det är lockande men husvagnen är i grunden registreringspliktig så det blir ett lätt byte för Polizei West att bötfälla ekipaget.
    Men som surf-polizei hade jag tittat åt ett annat håll.

    Tyvärr sedan länge uppbokad den 4/10 så jag kan tyvärr inte ansluta till TT.

  • surferboy

    Medlem
    18 september, 2008 vid 09:55

    Ok då blir det till att få den besiktigad eller strunta i den mao. Tack för info!

    @Hänkö 500630 wrote:

    Får ni husvagnen måste jag ge er det tråkiga tipset att inte bara hänga på en LGF-skylt och dra den i typ 30 km/t till TT. Det är lockande men husvagnen är i grunden registreringspliktig så det blir ett lätt byte för Polizei West att bötfälla ekipaget.
    Men som surf-polizei hade jag tittat åt ett annat håll.

    Tyvärr sedan länge uppbokad den 4/10 så jag kan tyvärr inte ansluta till TT.

  • surferboy

    Medlem
    18 september, 2008 vid 09:59

    En stor applåd till Micael Svensson alias MGS som har lovat ställa upp med sin båt under helgen. 🙂

  • hanko

    Medlem
    18 september, 2008 vid 12:39

    @Surferboy 500720 wrote:

    Ok då blir det till att få den besiktigad eller strunta i den mao. Tack för info!

    Alla brott måste ju styrkas med “uppsåt” och det finns ett kryphål som brukar kallas “handlat i villfarelse” alltså i ren okunskap så får ni vagnen gratis så kan ni väl alltid passa på en mörk kväll hehe..! Eller kasta upp den på ett rejält biltransportsläp. Härryda är ju inte sååå långt från TT va.? (Boråstrakten eller?).

    Lycka till med allt vad gäller TT.

  • andersbq

    Medlem
    18 september, 2008 vid 16:27

    @Hänkö 500630 wrote:

    Får ni husvagnen måste jag ge er det tråkiga tipset att inte bara hänga på en LGF-skylt och dra den i typ 30 km/t till TT. Det är lockande men husvagnen är i grunden registreringspliktig så det blir ett lätt byte för Polizei West att bötfälla ekipaget.
    Men som surf-polizei hade jag tittat åt ett annat håll. Tyvärr sedan länge uppbokad den 4/10 så jag kan tyvärr inte ansluta till TT.

    Är du riktig polis till yrket?

  • larsd

    Medlem
    18 september, 2008 vid 17:12

    @andersbq 500805 wrote:

    Är du riktig polis till yrket?

    Hänkö är tvättäkta polis, men ännu mer surfare!

  • hanko

    Medlem
    18 september, 2008 vid 17:15

    @andersbq 500805 wrote:

    Är du riktig polis till yrket?

    Ja så får jag allt titulera mig sedan i somras…! men jag hade hellre blivit kallad Speed-king …hehe! Å mitt inlägg var inte menat att leka “bror duktig” utan bara en omsorg om Er Speedentusiaster i Väst men det förstod ni nog…:laugh: Kör nu järnet i TT!!

  • andersbq

    Medlem
    18 september, 2008 vid 18:32

    Jaha då kommer inte Gustav undan med “sakna uppsåt” för nu känner vi ju alla till att det gamla LGF-knepet inte duger längre.
    Men kanske vi kan komma undan med “på väg till reparation eller besiktning”.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inför F2 Speed Challenge TT

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.