Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ingen bräda…

• tropic

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 19:35

Surt! Jag va med om nåt liknande häromdan! Glad i hatten var jag…det blåste ju 4.5 vind…och vad upptäcker man? -Jo, att man glömt den lilla bommen…grr

• anders_hoffman

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 20:04

Här står jag utan segel inför onsdagens och torsdagens utlovade vindar… Är lite småstressad med andra ord.. tongue.gif

/Anders

• frippe-s

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 21:28

och här är jag, i skåne, långt ifrån vindens öga…suck…men man får väl se det positiva i ”1-4 m/s-hela-veckan-prognoser” om det nu är möjligt alltså…brukar ju vara soligt iaf.
    /F

• niklas_s

Medlem
    4 augusti, 2003 vid 22:30

hehe. å här ja. i göteborg. sålt min stora bräda å mitt lilla segel men fan ta den som ger sig. körde 7.2 å 87 liters ida

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA