Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › inköp av sele?
-
inköp av sele?
Publicerad av telefunken på 1 augusti, 2006 vid 18:34måste fixa en ny sele!
kör en cabrinha sele nu men den är rätt obekväm efter 10 mins åkning
och ”chikenloophållaren” åker upp för högt i bröstet.
några tips på en bra sele som inte är för hård?nic svarade 18 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Äre en sitt eller midjesele?
JAg är nöjd med Prolimits båda, Kiteseat/waist Pro modellen är lagom hård men sitter bra.
Vet inte vart du bor så jag kan inte rekommendera någon stans att testa.. 🙂 -
Mystics Darkrider eller Warrior är sköna. Finns dessutom rem som man spänner ner spreaderbaren om man vill.
-
har precis köpt en ny,köpte en mystic worrior,det va den bästa jag provat,rekomenderas,,,,kolla på http://www.ontopsports.com
-
tack för tipsen. har varit sugen på en mystic faktiskt. blir kanske en sån eller en prolimit
-
Kör med Mystic Darkridern, rekommenderar starkt men har inte provat pro-limiten, speciellt den senaste verkar rätt nice från vad man kan se.
-
telefunken wrote:måste fixa en ny sele!
några tips på en bra sele som inte är för hård?Ocean Rodeo´s Session är den skönaste selen vi testat, där kan du även ta bort benstrapsen om du vill köra enbart midje. Vi råkar visst sälja den också ;o)
-
KiteSweden wrote:telefunken wrote:måste fixa en ny sele!
några tips på en bra sele som inte är för hård?Ocean Rodeo´s Session är den skönaste selen vi testat, där kan du även ta bort benstrapsen om du vill köra enbart midje. Vi råkar visst sälja den också ;o)
Har inte testat den men hört att den skulle vara riktigt nice med.
-
Jag har en Pat Love-midjesele, endast använd en gång att sälja för endast 900kr.
Sitter väldigt skönt å stabilt.Stl: medium
Orange/svart
Ring 0734 486486nic
Logga in för att svara.