Inloggad, men ändå inte!!

Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 6 månader sedan av Knatte.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Är det någon mer en jag, som har problem med att vara inloggad men ändå inte. Jag loggar in mig, men är bara inloggad på min egna sida, så fort jag går till konfen eller något annat forum, så är jag anonym igen. Verkar som jag tappar kontakten. Men under online finns jag under pågående inloggning på statusen.Idag är andra gången det händer! (normalt så ligger jag alltid inloggad via cookisarna) Förslag till åtgärder önskas!!

Steffo
    Deltagare

Blir det någon skillnad om du använder en annan dator/browser?

/Steffo

Petter
    Deltagare

Tror inte din browser vill ta emot cookies från konfen. Gå in under
    tools, internet options, privacy och sätt till Low så borde det fungera…

Knatte
    Gäst

Jag har haft samma problem, på både mina datorerna (jobbet och hemma).
    Jag kör MS Explorer på båda datorna. Nu i morse så funkade det utan problem igen.. Men igår kväll, så hade jag tappat kontakten och när jag försökte logga på, så fastnade jag vid inloggningen. (stod loggar in hela tiden på menyn “vem är inloggad”) Det är något som har hänt efter du gjorde om sidan. Sidan är ju mycket bättre nu. all heder åt dig!!
    Jag accepterar cookies, så vitt jag vet, annars hade jag väl fått logga på mig varje gång jag går in på sidan.

Steffo
    Deltagare

Vilken version av Explorer använder du? Nytt i IE 6 är att den inte accepterar coockies lika självklart. Kan vara därför men jag har inte provat själv.

/s

Knatte
    Gäst

MS explorer 5.5 både hemma och på jobbet.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account