• anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2004 vid 17:07

surfersparadise i Varberg, kanske 900kr, försök att laga själv, hur ser skadan ut? tongue.gif

• rambo_johnson

Medlem
    17 juni, 2004 vid 18:31

jag tänkte investera i en bladder svets, så kan man laga hur feta revor som helst, ta en bild o posta så ska vi se va vi kan göra

• brickan

Medlem
    17 juni, 2004 vid 18:35

Inte för att dissa Rambo men jag har en svets och surfar mycket i kalmar/öland så som sagt fota så vi får se skadan.

• rambo_johnson

Medlem
    17 juni, 2004 vid 18:40

ja kan göra jobbet för 899:- så sparar du en krona istället för o köpa en ny jevel

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2004 vid 10:14

Tack før alla svar!
    Tuben sprack ute i endan, så jag har bara bundit ihop den. (vad gla man blir av hjælpsamma mænniskor)

• rambo_johnson

Medlem
    18 juni, 2004 vid 10:26

Svar till:

Tack før alla svar!
    Tuben sprack ute i endan, så jag har bara bundit ihop den. (vad gla man blir av hjælpsamma mænniskor)

[/ QUOTE ]

du glöm en sån lagning kommer aldrig att hålla du kommer få ett nytt hål i endan eftersom bladdern inte kommer ända ut i tipen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA