Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Innovativt tips till löneförhandlingen!

• Innovativt tips till löneförhandlingen!

Publicerad av jeppe på 14 november, 2003 vid 15:16

Vi har diskuterat det här en del om lönen, och kommit fram till följande dräpande argument, som borde väl vara rätt svårt för chefen att motstå, eller?

Vad säger ni om följande förslag till chefen:

Vad det gäller nivån på min lön är jag helt nöjd, men den kommer på tok försällan.

Jag tycker att vi från och med nu kör vidare på samma lön, men den betalas ut två gånger i månaden istället.

Vad tror ni om detta? Vore inte detta nått att spinna vidare på? smirk.gif

Det här kanske inte så mycket med vindsurfing att göra, men om ni lyckas, kanske ni kan skicka ett segel eller två till mig som tack för tipset. grin.gif

thelee svarade 21 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • thelee

Medlem
    15 november, 2003 vid 10:24

Låter inte som en dålig idé.
    Man skulle ju kunna försöka med nått i stil med detta oxå:
    jag tycker summan är bra men efter som jag inte är royalist vill jag inte ha det i kronor utan i euros.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Innovativt tips till löneförhandlingen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.