• jonaish

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 12:09

mummmms, kom ut till habo å kör med maj imorron då?

• christian12345

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 07:13

Nu sitter jag här med ett par inserts som jag fick från AB. Kommer hem i morgon, så bara titta förbi Malmö en dag så får du dem – eller så tar vi det på stranden…

Christian

• mjersen

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 07:14

gött! tack så mycket

• mjersen

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 18:35

nu har jag min insert o behöver litta råd på hur jag lättast ska göra för att få dit den.. ska man borra ett stort hål trycka ner inserten och fylla skiten med epoxy?

• johanw

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 18:38

jag tar med epoxyt imroogn..

• jonaish

Medlem
    5 september, 2007 vid 11:22

christian12345

Tror du att du kan ta hem en näve inserts till mig oxå? Det hade vart jätte snällt 😉

• jonaish

Medlem
    6 september, 2007 vid 18:19

böö bööö

hallå, någon?

• christian12345

Medlem
    7 september, 2007 vid 10:00
    jonaish;411845 wrote:
    [..]ta hem en näve inserts till mig[..]

Jag kan kolla med Anders. Hur stor näve har du? Jag ska ut och resa lite nu, så hur länge kan du vänta? Vill du ha med flänsar eller gängor i så fall?

• jonaish

Medlem
    7 september, 2007 vid 11:04

@christian12345 412414 wrote:

Jag kan kolla med Anders. Hur stor näve har du? Jag ska ut och resa lite nu, så hur länge kan du vänta? Vill du ha med flänsar eller gängor i så fall?

10-16st blir lagom, Vad är skillnaden mellan flänsar och gängor?
    Har en RRD bräda så det är väl USA-size på gängorna, ska kolla om mina skruvar går i insertsen som du gav till Martin… Du behöver inte snabba daj.

Vad blir priset?

• christian12345

Medlem
    7 september, 2007 vid 11:43

Tror att gängor är mer för proffs. Flänsarna är gjorda för att sitta bra i epoxyn, om jag har förstått det rätt. Kolla på martins, så får du se.

Hör av dig när du vet om skruvarna passar.

Jag vet inte vad de kostar.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA