Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inspirerande wake/cablefilmer

• blackadder

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 08:49

Ja för fan! Mer bilder på överviktiga som åker skatebååååååååd.

• kvabbso

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 08:54
    Blackadder;486530 wrote:
    Ja för fan! Mer bilder på överviktiga som åker skatebååååååååd.

de va ju klippen som skulle va feta, tjockskalle

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 10:19

Ok eftersom det verkar som att dom flesta av er som skrivit i tråden tycker att vi även skall ha Wakeboard på Kitekonfen så blir det så.

Majoriteten kommer alltid att styra på Kitekonfen.

Glöm nu inte alla ni andra som inte skrivit något att det bästa ni kan göra för att få Steffo att bli som ni vill, är att skicka mig ett privat meddelande och berätta hur ni vill ha det.

Pga att denna omröstningen blev en aning missvisande så har jag beslutat att omröstningar som har med forumets utformande att göra så kommer jag i sammråd med den som vill ändra något själv att posta frågan.
    Anledningen är att det inte skall dyka upp felaktigheter i frågan.

Så inte förräns vi är överens jag och frågeställaren kommer det att bli en omröstning som har något röstvärde här på forumet.

Ps Tänk på att Stefan alltid har sista ordet så är han inte med på noterna så blir det som han vill.

• curry

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 18:45

Utan Wakeboard-influenser skulle kiteboarding aldrig utvecklas. Det skulle förbli en dingeldangelsport som är mer synonymt med fågelskådning än extremsport.

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 19:54

@curry 486853 wrote:

Utan Wakeboard-influenser skulle kiteboarding aldrig utvecklas. Det skulle förbli en dingeldangelsport som är mer synonymt med fågelskådning än extremsport.

Håller helt med och har gjort hela tiden!

Nu har ju detta faktum ingenting med denna saken att göra!

• kvabbso

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 20:28

ja fågelskådare har ju alltod gillat oss ;-D

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inspirerande wake/cablefilmer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.