Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Instinct att testa i Rågelund idag torsdag
-
Instinct att testa i Rågelund idag torsdag
nic svarade 18 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 22 Svar
-
Pepä wrote:Snabbare kite är för mig en sämre kite. Om någon har en kite som inte går att svänga alls utan bara byta håll med och som alltid flyger fem meter över vattnet så ring mig på 0733-990286. Jag klipper den direkt.
Tjenare
Då ska du köpa nya Cabrinha Contra bow för dom ligger mycket bra i luften samt dom flyger inte lika högt som Cabrinha crossbow men är Mycket stabila i luften.Och domaren är mutad i fotbollen:Sverige-Tyskland 😡
-
Jag är iaf grymt sugen på att testa den nya Contra Bow’en. Tydligen skall just 14 vara riktigt nice… å snabb (alltså som i snabb genom fönstret).
/Kaj(Tech)
-
Cortex wrote:Jag är iaf grymt sugen på att testa den nya Contra Bow’en. Tydligen skall just 14 vara riktigt nice… å snabb (alltså som i snabb genom fönstret).
/Kaj(Tech)
Hallå
Det är precis vad du ska göra jag har kört alla storlekarna och jag säger bara testa själv.
Jag är totalt emot skitsnack om olika tillverkare så testa och känn själv:grin:
Bara kiteindustrin kan kan se till att vissa säkerhets saker blir standard för alla kitemärke så blir jag nöjd.:grin:
Ha en bra dag
Roger Ö -
😀
Hoppas allt är bra med dig min vän:cool2:
Hörs och syns
Mvh RogerPepä wrote:Flyger högt? Min Contra flög alltid lågt. Tihi. -
nic wrote:Många har frågat om att få testa Ozone Instinct.
Idag är det möjligt att prova i Rågelund. Är där senast runt kl 1700.
(Inga demokitar dock utan mina egna.)nic
senaste kommentaren efter test: ”min nya XXXX (censurerat produktnamn) suger jämfört med den här. Helt underbar! Vad kostar den och var kan jag köpa?”
ja fy fan vilken hagelskur som kom den hadde ingen kite i världen parrerat om man hadde drag innan bystormen small på.
-
snygging wrote:ja fy fan vilken hagelskur som kom den hadde ingen kite i världen parrerat om man hadde drag innan bystormen small på.
Ja, det var bland det värsta jag sett. När jag fått ner kiten gick det inte ens att titta mot vinden… trodde haglet skulle slå hål på kiten.
nic
Logga in för att svara.