Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Inte missa?
-
Inte missa?
Publicerad av mazlow på 14 november, 2002 vid 20:17Är ny i gamet och tänkte höra med er gamla rävar vad det är spöstraff på att missa i sommar??? När isen är tjockare än Göran Persson vore det skönt att ha något att se fram emot…
otg svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Jag var nöbarjare denna sommar och missade att det kom in ett stort svart moln. Drogs som en liten köttklump efter kiten mot land men lyckades mirakulöst kränga av mig selen. Ni som var på Habo då fick er väll ett gott skratt, Bjuder jag på, Så missa gärna stora svarta moln.
-
Nej jag klarade mig helskinnad konstigt nog. Omtumlad men ännumer fashinerad av Vindens krafter.
Melker
-
Svarta moln är fan straffkn_ll med grovsalt!
tvingades oxå fetekrascha draken (och mig själv) rätt in över land strax efter värsta regnattacken, vinden bara började dåna… e iåf inget proffs som alla andra här
/Wretn
-
En annan sak man bör komma ihåg… launcha aldrig kiten mitt i powerzone… min broder gjorde just detta när jag höll på att koppla fast mig i selen. ”det är väl bara att slänga upp skiten” var han kommentar om jag minns rätt. Det hela slutade dock bara med att jag slets 30m efter kiten, och fick två blodiga knän! Min brorsa låg döende av skratt på marken…. så jag antar att det var värt det!
Mvh/ Olle
Logga in för att svara.