Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inte tid än för att kita utan våtdräkt

• Inte tid än för att kita utan våtdräkt

Publicerad av kicki på 7 maj, 2006 vid 18:56

Jag ville bara tipsa att det inte är läge att kita utan våtdräkt. Det är för kallt. Jag säger detta av erfarenhet. Jag kitade i rash och boardies i fredags. Idag och igår har varit förgyllda med näsblod och en svag men distinkt känsla av förkylning. Alltså, vänta ett tag med att ta av våtdräkten.
    Hachooo,

kicki svarade 19 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • bohm

Medlem
    7 maj, 2006 vid 19:23

E huv’et dumt får kroppen lida…

• fifi

Medlem
    7 maj, 2006 vid 19:49

men med shorty e det okej:)

• luuddee

Medlem
    7 maj, 2006 vid 20:23
    Fifi wrote:
    men med shorty e det okej:)
    eller så ahr man bara på sin vanliga våtdärkt och fryser inte alls utan har det varmt o gott hela dan
  • pjoter

Medlem
    7 maj, 2006 vid 20:29

ord .

• pjoter

Medlem
    7 maj, 2006 vid 20:30

haha, lyckats lura tioteckensregeln.

• jan_banan

Medlem
    7 maj, 2006 vid 21:49

Här i Umeå ligger fortfarande isen kvar trots 22 grader i luften. Lite frustrerande börjar det bli…

• gh0st

Medlem
    8 maj, 2006 vid 06:48
    Jan_Banan wrote:
    Här i Umeå ligger fortfarande isen kvar trots 22 grader i luften. Lite frustrerande börjar det bli…
    skummelt .
  • kicki

Medlem
    8 maj, 2006 vid 19:04

imorgon blir det nog rematch… på näset, betydligt kallare än Lundåkra. Vill ni se en levande istapp så be there.. förvarna gärna ambulansen också ;o)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA