Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intressant läsning ang. mordet på Anna Lindh

  • hasso

    Medlem
    21 september, 2003 vid 21:07

    “ok”

  • hengo

    Medlem
    21 september, 2003 vid 21:36

    Stick nån annan stans med den där jävla skiten, det här är ett surfforum!

  • ceasar

    Medlem
    21 september, 2003 vid 22:02

    Jag tycker att du ska lugna ner dig några sportkepsar henning.

    /Brydd johannes H

  • hutter

    Medlem
    22 september, 2003 vid 06:11

    Ärligt, varför är det så otroligt taskig attetyd på många här?

    Man kan svara på ett inlägg utan att svära eller nervärdera folk….

    Lafur ville ju bara dela med sig av läsning, det är många trådar här som inte handlar som surfing.

    Nu syfftar jag absolut inte bara på dig Henko (så snälla, ta inte illa upp) utan alla som är allmänt otrevliga, så fort nåogn säger imot dom så kommer det en lång harang svordommar och hur jävla korkad den personen är.
    Sett mycket om det i säljes tråden på sistonde.

    vet inte om folk uppfattar mig som överkännslig men är det så otroligt nödvändigt att idiotförklara folk och häva ut sig massa korkade svordommar hela tiden?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 september, 2003 vid 06:15

    Måste hålla med dig Hutter, vet fler som tyvärr börjar strunta i Steffo pga av så mkt taskig attityd och massa skitsnack.
    Missförstå mig inte, jag tycker det är kul med mkt skämt och “hårda” ord. Men det gäller att välja sina tillfällen tycker jag.
    Ibland så verkar steffo förvandlas till en kiternas lunarstorm, och det är inte riktigt därför många kommer in här.

    Henke B

  • wipeout

    Medlem
    22 september, 2003 vid 06:41

    Hoppla…. det kan ju bara finnas en anledning till din aggression…. det var du som gjorde det…

    blush.gif shocked.gif shocked.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 september, 2003 vid 09:52

    hahaha hengo e väldigt långsint tycker ni två ska pussas
    och make up grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 september, 2003 vid 10:02

    för övrigt tror jag på dem flesta påståenden i den teorin….
    Sverige e för övrigt en mördares mecka hur många ouppklarade mord /brott har vi i sverige? vet inte exakt men det är många många MÅNGAprocent som aldrig löses…
    titta bara på våra kära grannar Danmark dem löser (tror det var) 95% av morden. LITEN TANKE BARA ANSTÄLL REHABILITERADE EXFÖRBYTARE INOM KÅREN OCH MYCKET KOMMER LÖSAS JÄVLIGT FORTARE TROR JAG.. grin.gif

  • hengo

    Medlem
    22 september, 2003 vid 10:11

    nåja, ni kanske ska söka er hitåt istället, http://members3.boardhost.com/contras/ eller http://se.internetkontakten.com/forum/debatt.cfm?konf=44&debatt=545, passa nog bättre för det samtalsämnet än ett surfforum…

  • rambo_johnson

    Medlem
    22 september, 2003 vid 11:00

    Du din jääävla norrlänning skit ner dig klart vi ska snacka skit här det är sket kul.

    Ps: ska du va me i teamet eller?

  • hengo

    Medlem
    22 september, 2003 vid 11:18

    Team RÖVHÅL eller? ja visst smile.gif

  • lafleur

    Medlem
    22 september, 2003 vid 18:17

    Tänkte bara att omväxling är kul… cool.gif

    Tar inte illa upp av folk, som inte vet hur man ska uppföra sig över Internet.
    Dålig uppfostran är bara vad jag kan säga..

    Ha det gött på er kitegubbar/damer!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 september, 2003 vid 22:08

    PASSA DIG LAFLEUR SÅ ATT INGEN KOMMER OCH KÖR UPP EN BRÄDA I DITT RÖVHÅL!

  • lafleur

    Medlem
    22 september, 2003 vid 22:19

    stå på dig, din lilla snorunge.. (till Anonym)

  • hengo

    Medlem
    22 september, 2003 vid 22:22

    jaja lugna sig.
    lafjant, förstår att du är lite småsur för att jag gjorde folk uppmärsamma om att du sålde en helt annan kite än den som var på bilden i din annons, men för det så betyder det att du skall/kan gå till personangrepp på mig och börja klaga på hur min familj uppfostrat/uppfostrar mej mad.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intressant läsning ang. mordet på Anna Lindh

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.